Ga naar inhoud

Indesit probleem


Paulline

Aanbevolen berichten

Hallo ik hen een indesit wasmachine wia 101(eu) type lb2000c sn 607171655/46344470005 5 jaar oud. Het controlelampje deur knippert snel tegelijkertijd met het controlelampje extra spoeling, de middelste, hebben jullie idee wat het kan zijn en of het eventueel nut heeft een monteur ervoor in te schakelen, alvast bedankt, paulline
Link naar reactie
Lijkt op probleem F04, probleem met de nivo regelaar. Verwijder bovenblad. Je ziet nu aan de rechterkant de nivo regelaar zitten (= schijf met draden en een rubber slangetje) Trek het slangetje er af en blaas dit slangetje door. Als er prut in de slang zit ziet de nivo regelaar de juiste waterhoogte in de machine niet. Stekker er uit...
Link naar reactie
Ondertussen al een stuk verder nadat ik nog een keer geblazen heb doet hij het weer. Alleen stopt hij halverwege een programma en dan brnd het controle lampje spoelen. Zodra ik dan op de aan en uit knop druk gaat hij verder. Nadat hij klaar is moet ik hem nog handmatig op centrifugeren zetten anders is de was zeik nat. Dit probleem had de wasmachine hiervoor ook al heel vaak, enig idee wat ik nu hier aan kan doen? groet
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Il heb een Indesit WIL 145 Type LB2000C nr.22 771602237249 Als ik de machine aanzet begint het slotje te knipperen, evenals de kreukvrij knop en de spoelknop. De wasmachine haalt water en stopt er dan mee. Hebben de onder-voorkant er al afgehad, er zit niets verstopt. Ook het slangetje doorgeblazen, nog steeds geen resultaat? wie weet wat er aan de hand is?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...
Wij hebben nu ook een probleem met oonze wial 143. Eerst al de tip van HarryO gedaan. Bovenblad verwijderen en slangetje doorblazen. Nu knippert het lampje van het deurslot en de lampjes van extra spoeling en minder strijken. Wellicht dat HarryO of een ander nog een tip voor ons heeft! al vast bedankt! Lotte
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hallo Ik heb probleem met indesit wasmachine model WIAL 143. Machine doet het niet meer bij aanzetten programma pompen blijft de machine water toevoeren ( hierom kraan afgesloten) maar er wordt geen water afgevoerd. Machine maakt een brommend monotoon geluid en de eerste twee lampjes (kort programma en minder strijken) en controlelampje deur ( knipperend) branden na indrukken resetknop. Wie weet wat hier mogelijk aan de hand is en kan mij van advies voorzien
Link naar reactie
Foutcode F12: de elektronica is tilt. Controleer alle stekker verbindingen tussen het bedienings paneel en de module onder in de machine. Controleer de module onder in de machine op losse contacten, koolborstelgruis en bol staande onderdelen. En dan met name de (4 ?) elko's. Dat zijn de metalen busjes die recht op staan met een kruisje er in.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...