Ga naar inhoud

indesit wia 121 eu deurslot vervangen


angelique-116

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Heb deze wasmachine al een tijdje en hij wilt niet meer in het waterslot schieten. Ik zag dat het hendeltje en het haakje in de deur scheef staat en niet goed werkt. Dus ik voor de zekerheid een nieuw haakje met slot besteld en net begonnen met openmaken. Alleen de schroeven zijn er uit, maar de ring zit muur vast, wie weet hoe je die rand los krijgt. Verder heb ik gezien dat er in het handvat van de deur en aan de rand van de deur een scheur zit maar loopt niet door. Moet ik hier dan gelijk rekening houden met een nieuwe deur of rand. Groet angelique
Link naar reactie
Het antwoord wat ik ook heb gegeven op je andere topic bij http://www.klusidee.nl/Forum/viewtopic.php?t=73499 Bij een scheur in de deur rand deze rand vervangen. Volgens de http://elektrotanya.com/indesit_wia121eu.pdf/download.html is dit één geheel en niet zoals bij een aantal andere modellen een losse binnen en buiten helft. Volgens de foto\'s op internet zijn het echter wel losse delen. Neem hem mee naar de onderdelen winkel en laat hun even kijken wat er los verkrijgbaar is. Niet doorwassen met een defecte deur, als hij open springt zit je met een zwembad in je huis. Site is traag, even wachten en dan rechts onder aan kiezen voor \"Get Manual\"
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
hallo ik heb ook een klijn vraagje ik krijg mijn indesit wia 121 wasmachine niet meer aan hij blijft in 1 programma hangen en dan valt telkens de deurvergrendeling slot lampje uit en die wilt niet meer aan althans het ene moment gaat die weer aan en als de machine begint te centeruviceren dan valt die weer uit draden en printplaat na gekeken maar niks verdachts op te zien rara wie kan mij helpen met een antwoord mvg wim
Link naar reactie
er knipperen geen lampjes alleen die van dat hij de was al gespoeld en gewassen heeft en dat die het aan het centruviceren is die branden gewoon normaal verder knippert of brand er niks normaal als hij bezig is met een wasprogramma dan brand de deur vergrendelings lamp maar die valt als hij ffe gecentrifugeerd heeft uit en dan wilt hij niet meer opstarten of wat dan ook en is dus het lampje van de deurvergrendeling uit en wat we ook proberen we krijgen het huidige programma of iets ook niet afgesloten en hij doet dus niks meer ja als we hem compleet uit zetten met de stroom er af half uur tot een uur dan gaat hij weer even verder met centrifucren maar daarna zelfde probleem weer
Link naar reactie
Is een gok: mogelijk is de deurschakelaar zelf gammel. Als hij er mee stopt, geef dan eens en klap tegen de deur op de plek waar de deurschakelaar zit. Je kunt de http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/electronica/indesit/deurrelais/02255040/ ook op voorhand vervangen, is een gok van 14 Euro. Rechts boven op de pagina zie je ook het overzicht van de winkels in je buurt.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...