Ga naar inhoud

lekkage Bosch Maxx wasmachine


jos-52

Aanbevolen berichten

Als hij bij de as lekt heb je een uitdaging. Je hebt dan een defecte keerring wat op korte termijn eindigd in een defect lager die in het ergste geval vast slaat. De machine moet voor een groot deel uit elkaar. De kuip moet in 2 helften en je moet dan met geschikt gereedschap als bv een poelie/lager trekker de lagers verwijderen. Als de lekkage nog niet lang aanwezig is wil dit meestal zonder geweld. http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/Wasautomaat/WFO2452NL/05 Je kunt hier kiezen voor tekeningen en onderdeel nummers. Het nummer van een complete lager revisie set is http://www.bosch-home.nl/store/sparepartdetails/Lagerset/172686
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Bosch wasautomaat Maxx 6 vario perfekt lekt. Gekocht in november 2010. Bosch monteur is zelf een viertal keren langs geweest. Probleem komt steeds terug. Heb de lekkage gefilmd. Deze blijkt uit het zeepbakje te komen. Inmiddels heeft de Bosch-monteur zeepbakje en binnen enkele slangetjes vervangen. Probleem blijft terugkomen en ik durf mijn woning niet te verlaten als de was draait. Heb het nieuwe zeepbakje vergeleken met de oude, kon geen verschil zien. Heb zelfs alle opening nagemeten, deze blijkt ook hetzelfde te zijn. Volgens mij weet Bosch zelf niet wat er aan de hand is. Ik vermoed ergens een ontwerpfout? Heb voor morgenochtend weer een afspraak met de Bosch-monteur. Mijn Bosch-garantie is vervallen, maar ik heb een garantie van Wehkamp tot november 2015. Omdat Bosch zo vaak is geweest voor reparatie, wil ik nu een echte oplossing en geen lapmiddel. Omdat zij zo vaak geweest zijn, kan ik een nieuwe apparaat van ze eisen? Het probleem begon al binnen een jaar na aanschaf.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...