Ga naar inhoud

AEG Lavamat 64641 blijft pompen


wrwv

Aanbevolen berichten

Na 30 graden programma, bleef pomp draaien en stond tijd op 1 min. Was, was nog nat niet gecentrifugeerd, een emmer water in de lege trommel gedaan op kort centrif gezet maar het zelfde, water weg gepompt tot 1 min. pomp draait en is schoon. Op verschillende programma\'s geprobeerd maar hij blijft alleen maar pompen. Het lijkt alsof hij geen signaal krijgt om te stoppen met pompen.
Link naar reactie
Als hij blijft pompen zijn er 2 mogelijkheden: de machine ziet een lekkage en gaat dus afpompen of de nivo regelaar is vervuilt/defect waardoor hij niet door heeft dat hij al leeg is. - Hoe oud is deze machine? Garantie: dan stoppen en leverancier laten komen. Geen garantie meer? Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine aan op 60 graden Wit/Bont en start hem op. Als hij begint druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Kort samen in en houd deze ingedrukt. Komt er nu een melding op het display? Zo ja welke. Gaat het Start/Pauze lampje knipperen in een rood/groen of geel/rood patroon? Zo ja wat is dit patroon. Wat ook oook op voorhand nog kunt doen is het bovenblad even verwijderen. Je ziet nu rechts een ronde bus met dunne draden en een rubber slangetje. Dit is de nivo regelaar. Trek dit slangetje er eens af en blaas deze goed door. Mogelijk is het probleem nu opgelost.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hallo, normaal zou er ook nog water in je machine moeten zitten nu? Laat het water weglopen in een bakje langs het zwarte slangetje rechtsonder aan de machine. Het klepje opendoen rechtsonder dan zie je de slang. Als de machine leeg is de dop langs de slang losdraaien, vermoedelijk zal er iets in het pomphuis zitten wat ervoor zorgt dat de pomp niet kan aanslaan. ALTIJD STEKKER UITTREKKEN.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Hallo kan iemand mijn helpen mijn wasmachine de AEG lavamat 64641 tape Doet het niet wanneer ik bij 40 garde me was draai na en paar minuten niets meer de stroom valt uit en al die andere functies doen het nog wel gewoon alleen het wassen niet op 60 graden nog wel raar is nog fraai nieuwe wasmachine hoop dat iemand weet wat er aan de hand me is
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...