Ga naar inhoud

Siemens SIWAMAT XB 2460


wkuiper

Aanbevolen berichten

Het zou de deur vergrendeling kunnen zijn maar ik twijfel. Gaat het lampje stand-by branden of knipperen? Een servicemanual met diagnose/zelftest procedure staat http://elektrotanya.com/siemens_wxb2460nl.doc/download.html. De kwaliteit van de tekst is slecht leesbaar maar mogelijk kun je er wel wat mee. Site is traag. Even wachten en dan rechts onderin kiezen voor \"Get Manual\"
Link naar reactie
Hallo HarryO, De led blijft continu branden dus knippert niet. Ik heb nu de plaat eruit liggen om naar onrechtmatigheden te zoeken. Maar in eerste instantie zie ik zo niets. Alleen aan de rechterkant bij de diodes is hij watzwart aangeslagen maar dat zal wel door de warmte komen.(230 naar gelijk stroom?) Ik heb even op de site gekeken die je aan gaf moet daar even puzzelen wat ik moet douwnloden, maar het probleem met mij is wel mijn Engels. Als je nog een tip hebt hoor ik het graag. trouwens kunnen ze bij Siemens de plaat ook door meten? Ik hoor graag van je, Groetend, Wim
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...