Ga naar inhoud

wasmachine geeft pluisjes


Dayenne-1

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik een nieuwe wasmachine gekocht, omdat de oude nu toch echt op was. Hij heeft het altijd goed gedaan, maar het was tijd voor een nieuwe. Maar nu geeft deze nieuwe machine helemaal geen goed resultaat. Er zit op elke donkere was allemaal pluisjes! Dit heb ik nooit gehad met mijn oude wasmachine. Ik begrijp er echt helemaal niks van, hij is nieuw, er is geen zakdoekje of iets dergelijks in geweest en ik gebruik ook geen ander wasmiddel. Kan iemand mij helpen???
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Je type nummer klopt niet, moet zijn WF9804LWV. Dit kan 2 redenen/oorzaken hebben. Oudere machines hebben een zeef met grote gaten/openingen bij de pomp, nieuwe machines mogen dit niet meer hebben waardoor er dus meer resten in het filter blijven zitten. Wat ook kan is dat er een ruwe plek/scherpe rand in de trommel zit waardoor je was iets beschadigd. Dit kun je controleren door met een pany(sokje) om je hand door de gehele trommel te gaan. Bij een ruwe/scherpe plek blijft deze dan haken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...