Ga naar inhoud

Zanussi ZWG5145 Pompt geen water..


john-80

Aanbevolen berichten

Hallo mensen sinds dit weekend wil onze Zanussi geen water meer pompen als ik hem aan doe. Het enige wat ik hoor is een gebrom van de pomp. En een aqua stop heb ik er niet op dus die kan het niet zijn Ik heb het filter al schoon gemaakt en ook de zwarte slang die uit de trommel naar het filter gaat Het filter zat wel flink verstopt met de resten van een bh!jawel!!:) Maar na deze schoonmaak actie nog steeds het gebrom...HELP!!
Link naar reactie
De pomp zit achter het filter (rechts of links onder). Als de machine geen water in neemt, staat dit los van de pomp. De pomp spoelt alleen het vuile water in de afvoer. Water komt de machine binnen via een inlaat ventiel(= elektrische kraan). Haal het bovenblad er eens af en probeer te achterhalen waar de brom vandaan komt. Het inlaat ventiel zit op de plek waar de waterslang de machine binnen komt. Als je deze hoort brommen en er komt geen water in de machine zit je kraan dicht, is het filtertje tussen kraan en slang of slang en machine verstopt.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...