Ga naar inhoud

blauwe schermen


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb hier een Targa Visionary Pc ooit gekocht bij de Lidl staan, waar men tot nu toe altijd goed mee heeft kunnen werken, maar heeft nu last van het volgende. Bij het opstarten krijg ik soms blauwe schermen met steeds een andere foutmelding, als ie wel doorstart kan het tijdens het gebruik ook blauwe schermen met wisselende foutmeldingen geven. Ik heb het hele systeem kaal opgestart gaat goed, dan langzaam aan weer opbouwen tot ie weer in zijn oorspronkelijke staat is. Blijft het goed doen, ga hem bij de mensen installeren van wie hij is wat denk je een en al blauwe schermen :evil: Weer mee naar huis daar het programma Hot CPU tester pro laten draaien voor 5 uur, wat denk je geen een blauw scherm :-? Wat zou dit kunnen zijn denk zelf aan het moederbord maar suggesties zijn altijd welkom.Heb de HD gewisseld videokaart ook maar gaf het zelfde probleem, o ja had ook nog een reepje 256 pc2100 geheugen liggen ook geprobeerd maar nada. Specificaties : MB Asus A7V8X Mem naamloos 512MB PC2700 Video Asus V8420/64m Geforce Ti4200 HD Maxtor 4G120J6 (wat een sloom ding) Proc XP2200+ Thourougbred-A
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...