Ga naar inhoud

Welke koeler is het best voor een socket A?


Aanbevolen berichten

Ik zou geen dure Zalman op zo'n Athlon 1200 zetten, een simpele no-name koeler is al prima. Let wel op de dB-aanduiding in de specs, hoe lager hoe stiller. Neem ook liever een fannetje met een grotere diameter (als ie maar past), dan eentje met een kleine diameter, omdat die laatste harder moet draaien om evenveel te kunnen koelen.
Link naar reactie
Jeah, ik ben een CNPS 7000 B Alcu houder :) Hij koelt idd zeer goed, ook de AlCU versie. Ik kon meteen een OC halen van rond de 2600 Mhz ipv 2400 die ik eerst haalde :o (700Mhz OC dus, bij die XP2600 - ja, hij heeft idd moeilijke tijden samen met mij :) ) Dat-is-chill! En hij is niet echt duur, rond de 25 euro...
Link naar reactie
Ik heb ervaring met de Artic Coppersilent en de Spire WhisperRock IV. Beide koelers zouden evenveel geluid produceren. Die Spire koelt wel wat beter, maar de ventilator zou ik niet stil willen noemen. maar ja wat vind je veel? Laats een 3 jaar oude thermaltake met zware koperkern gezien. Nou dat ding koelt niet en maakt veel, heel veel, herrie. Niet te omschrijven. Vrijwel alle andere koelers zijn daarmee vergeleken fluisterstil.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...