Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic deel 9


Aanbevolen berichten

[quote:fed581d350="KiPSiE"]weer slim, koop wel een echte dremel als je dat wilt doen, ik heb met basxp in zijn kast geslepen met een aldi dremel en dat was echt kut, er was een rubbertje weg en toen ging steeds het slijpschijfje stuk :evil:[/quote:fed581d350] Tja das ook beetje dom om dan verder te gaan, gewoon zorgen dat je 2 ringetjes hebt, ik heb zo'n Ferm tool en daar zitten er een paar extra bij, dat ding koste ook geen drol maar zit wel 3 jaar garantie op :lol: Jaar geleden had ik ook es zo'n ding (ander merk) en die ging verrot, gewoon terug, geld terug, en ik had nog alle tooltjes die erbij zaten thuis :P
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik heb ook een ferm dremelkloon. Kostte 15 euro inclusief koffer, 40 assesoires, houder en flexibele as. Ben er tevreden over en je komt er echt wel door je kast mee. Als je dremelt op de snelle manier, dan zijn die goedkope slijpschijfjes zo heel klein geworden, maar als je voorzichtig dremelt zonder rare bewegingen houden die schijfjes het nog best lang uit.
Link naar reactie
Stom systeem, krijg weer geen mails van t oude topic. Over dat Revotec tobo: Het zijn laptop toetse, moet je van houde. Verder is er sinds kort ok een versie met "gewone" indeling dus niet dat duitse (zie News post op casejunkies). Over glowwire, op Got staan een paar mense die hettobo met glowwire gemod hebbe, doe ik mss ook als dat kan bij mijn tobo want ik doe niks met mijn glowwire. Dat glowwire voor de auto zou ik niet doen, dies is vast veels te dik enzo. btw, mn Window Etch is binne. Gaat op de hoop te-modde-als-ikweer-tijd-en-zin-heb :)
Link naar reactie
[quote:cc821d03d7="R-bin"]Hm komt me bekend voor dat had ik ook met mijn converter van ACE, alleen deed die dat na 10 seconden :D[/quote:cc821d03d7] Marcel, de eigenaar van ACE zie op het forum van Inkoopacties.net dat de eerste lading invertors verkeerd waren en dat je een nieuwe kan krijgen als je hem belt. Mailen heeft vaak geen zin daar, alhoewel Timmo een andere werknemer van ACE vaak wel schijnt te reageren. ff quote van Marcel: [quote:cc821d03d7="Marcel --> ACE"] En als klap op de vuurpijl waren de CCFL inverter printen van de inverters niet goed weer 4 weken verder hebben we dat ook opgelost…(alles nieuw zo goed dat ze niet meer in rook opgaan..) [/quote:cc821d03d7] zie: http://www.inkoopacties.net/topic/plbvb3tw Zelf ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het verder zal gaan met Ace. Eerst hadden ze veel exotische producten, maar inmiddels hebben andere webshops die ook en daar heb je wel goede service en korte levertijden. Maar [url=http://www.ace-systems.nl/1/]hun nieuwe site[/url] ziet er al wel een stuk professioneler uit, dus mss dat het in de toekomst goed komt??
Link naar reactie
[quote:9325f2a681="KiPSiE"]Ik ga voor mij eheim 1048 een doosje van plexiglas maken en er dan blik op plakke.[/quote:9325f2a681] Heb je dat wel eens gezien? Ben benieuwd namelijk wat de warmte van die Eheim gaat doen met dat plexi/folie spul. Dus de warmte van de pomp gaat minder via de pomp zelf weg maar door het water lijkt me, gevolg: hogere temps. (heb wel eens een volledig geisoleerd pomp gezien... die was dus gesmolten :P)
Link naar reactie
[quote:dde6939d3d="Vandread"][quote:dde6939d3d="KiPSiE"]Ik ga voor mij eheim 1048 een doosje van plexiglas maken en er dan blik op plakke.[/quote:dde6939d3d] Heb je dat wel eens gezien? Ben benieuwd namelijk wat de warmte van die Eheim gaat doen met dat plexi/folie spul. Dus de warmte van de pomp gaat minder via de pomp zelf weg maar door het water lijkt me, gevolg: hogere temps. (heb wel eens een volledig geisoleerd pomp gezien... die was dus gesmolten :P)[/quote:dde6939d3d] ik zou je pomp dan ook een leuk kleurtje geven, dan heb je geen last van horgere temps en is nog leuk ook.. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...