Ga naar inhoud

Computer samenstellen max. 800 euro


Aanbevolen berichten

[quote:38b8b7e372="carlobernardini"]Nee, hij wil idd dat het system ang mee zal gaan. @ Thaodie: [quote:38b8b7e372="ThaOdie"]ASUS A8N-SLI €135,95 [/quote:38b8b7e372] Dat bedoel ik Dus welk systeem is het beste nou? (combinatie met de opgenoemde onderdelen) wat kan ik dus het beste doen?[/quote:38b8b7e372] nou dan lijkt mij de Icomputers de beste optie.. toch S939 maar geen SLI omdat die moederborden te duur zijn maar toch om flink te kunnen upgraden en er zit een Winchester in bij de andere was het waarschijnlijk nog een Newcastle.. :wink: er zijn nog andere kastjes rond de 40 euro die wel leuk zijn je moet maar kijken... :roll:
Link naar reactie
Op de PC Dump Dag is er altijd een maf standje dat overig spul van mycom verkoopt als ik het goed begrepen heb. Ben er niet echt helemaal super overweldigend enthousiast over maarja, processoren zijn processoren he... In ieder geval, ik ga niet dingen bij een andere winkel kopen, want het gaat er ook om dat ik het zelf bouw :wink: (verdien er wat geld mee :) ). Het systeem moet idd lang mee gaan dus ik denk idd dat dit het beste systeem is dus (@ Egslim: ach, waarom eigelijk niet een Asus Vento met "voeding naar keuze" van 25 euro, die vindt je daar makkelijk voor 25 euro en best goed, hij zal niet overclocken dus het hoeft ook niet het stabielste ding ooit te zijn... Toch...?): AMD 64 3200 S754 - [size=7:dca8a10b63][hopelijk][/size:dca8a10b63] 125 euro MSI K8N Neo PE - 90 euro 2x512 MB Twinmos PC3200 400Mhz - 130 euro 200 GB Maxtor Diamondmax 10 S-ATA GF 6600GT AGP Asus Vento 3600 met voeding van 25 euro - OF - kast met voeding - 155 / 100 euro -------------------------------------------------------------- ~805 euro OF 750 euro. Ik zal zien...
Link naar reactie
Omdat een goede voeding belangrijk is voor een stabiel en betrouwbaar systeem. Dat hoeft vanzelfsprekend geen 480W Tagan te zijn, maar met een el-cheapo voeding loop je meer risico op een onstabiel systeem, of dat de voeding het op een gegeven moment begeeft en dan de rest van je systeem meeneemt. En met het systeem van een vriend zou ík geen risico willen nemen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...