Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Van dat scherm had ik niet naar gekeken sorry. Is de ASRock K8-Combo-Z, M1689 (S754&S939,Sound, LAN, SATA-RAID) niet wat, ik hoor eingelijk wel goede dingen over dit mobo, en je kunt dus eerst een 754 kopen en later altijd nog een 939 (maar de prijzen van de 754 en 939 socket processoren loggen gelijk en soms selfs lager voor de 939.
Link naar reactie
hmm, moederborden vind je niet echt goedkoper.. (volgens mij tenminste). er is er wel een van msi te koop bij gistron, maar ik heb nogal slechte ervaringen met msi, vind ze nogal onstabiel, misschien verkeerd maar dat is wel mijn ervaring. maargoed dan zou ik eventuaal 20 euro goedkoper uitzijn met een boxed xp 3000+ en een goedkoper moederbord.. verder nog op of aanmerkingen? tips?
Link naar reactie
[quote:e152d54375="ric0209"]er is er wel een van msi te koop bij gistron, maar ik heb nogal slechte ervaringen met msi, vind ze nogal onstabiel, misschien verkeerd maar dat is wel mijn ervaring. [/quote:e152d54375] Daarom zijn de laatste tijd ALLE reviews enthousiast over MSI :-? Neem maar van mij aan dat MSI puike spullen levert. Denk je dat als het zo'n klote plank is dat zo'n beetje 50% van de [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/987241]OC'ende S939[/url] gebruikers op Got zo'n plankje zou hebben :P
Link naar reactie
[quote:a8773733fd="ric0209"]hmm, moederborden vind je niet echt goedkoper.. (volgens mij tenminste). er is er wel een van msi te koop bij gistron, maar ik heb nogal slechte ervaringen met msi, vind ze nogal onstabiel, misschien verkeerd maar dat is wel mijn ervaring. maargoed dan zou ik eventuaal 20 euro goedkoper uitzijn met een boxed xp 3000+ en een goedkoper moederbord.. verder nog op of aanmerkingen? tips?[/quote:a8773733fd] de ASUS K8N is €74,95 (bij mycom) scheelt maar 2 pleurie.
Link naar reactie
ik weet het Vandread, ik ken ook de nieuwssite tweakers.net :roll: :wink: dus ik ben heus wel up to date. maar ik heb het dan ook over een socket a moederbord, dat was toendertijd echt ongelofelijk onstabiel, maar ik zie idd in de tests dat dat nu een stuk beter is :) (misschien wel altijd al en had ik gewoon toevallig een brak board).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...