Ga naar inhoud

Miele Novotronic Excellent 92


donald_lopulisa

Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine maakt heel veel geluid bij centrifugeren. Volgens mij zijn de lagers versleten, zelf als ik de trommel heen en weer draai hoor ik metaal geluid. Wie kan mij helpen met het demonteren hiervan. Ik heb de voorkant al gedemonteerd (3 bouten en 3 schroeven) en de bovenkap heb ik inmiddels verwijderd. Hoe krijg ik de trommel eruit? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Voordat je begint: weet je zeker dat het de lagers zijn... Controleer met een zaklamp of er niet iets tussen trommel en kuip zit. Schijn met een zaklamp door de gaatjes van de trommel onder in de kuip en zoek naar BH Beugel, haarknipjes, knopen ed. Zie je iets, verwijder dan het verwarmings element en haal het gevonden voorwerp er uit.
Link naar reactie
Hoi HarryO, Ik heb weer geprobeerd met een zaklamp....en ja hoor ik zie een stuk ijzerdraad liggen. Hoe krijg ik de verwarmingselementen eruit. Eerst de aansluiting stekkers (bruin,blauw en groen/geel), maar er is ook een metalen dakje boven de bedrading waarschijnlijk bescherming voor evt. water lekkage. Maar tussen de 2 elementen is er ook een wit kunstof witkapje die naar de trommel erin gaat (rond +/- 26 m/m) kan ik die niet openmaken, deze is bevestig boven met een zeskantschroef van steek 10 m/m.? HarryO Alvast bedankt, Donald
Link naar reactie
Hoi HarryO, Ik heb met 2 ijzerdraadje en aan het eind een kleine bochten in de vorm van L gemaakt en met een beetje vissen heb ik de ijzerdraadje (was inderdaad een beugel van een BH) er uitgevist.......... Ben erg blij ermee. HarryO hartelijk dank voor je advies....om effe met een zaklampje erin te kijken......nogmaals Hartelijk dank en nog een fijne dag toegewenst, mvrgr, Donald
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • 2 jaren later...
  • 3 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...