Ga naar inhoud

zanussi 1600 rpm storing


de-vries

Aanbevolen berichten

er heeft in mijn wasmachine een bh beugel vastgezeten. met grote moeite deze zelf kunnen verwijderen nadat de reperateur gezegd had een nieuwe te kopen omdat het onmogelijk was. alles uit elkaar gehad, verwarmingelement,front,manchet maar alles weer op zijn plek. nu begon de machine enthousiast aan zijn korte programma van 30 min , even zonder wasgoed maar na 20 min stopte hij ermee. wel water genomen maar dat was het. wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan?
Link naar reactie
1690 rpm? weet het even niet zeker en zit op mijn werk. Ik heb mijn buurman ingeschakeld voor hulp bij element enzo. ben als vrouw best handig maar dit vond ik war lastiger. hij zei wel dat het verkeerd om zat maar dacht dat dat niet uitmaakte. de machine werd ook niet warm maar weet niet hoe snel dat gaat in het korte programma, normaal zit je er nooit bij:S wat bedoeld u met de motor
Link naar reactie
Kiest het 3de programma, 60 graden wit/bont en start hem op. Als de machine begint te werken druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd deze minimaal 5 seconden ingedrukt. Je krijgt nu een foutmelding op het display of de lampjes Einde en Start/Pauze gaan knipperen in een patroon. Als dit niet werkt dan de toetsen combinatie Start/Pause en Inweken. Wat is de foutmelding in het display of hoe is het knipper patroon?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 11 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...