Ga naar inhoud

Het grote casemodtopic, deel 7


Aanbevolen berichten

[quote:3c6a9bee37="KiPSiE"]nog nooit een pic van m'n kast gezien?? dat zou duidelijk genoeg moeten zijn.. kijk maar de post onder de startpost hier.. de eerste in de casemod gallery[/quote:3c6a9bee37]Jawel, ff niet aan gedacht :wink: [quote:3c6a9bee37="KiPSiE"]en bedoel je dan die goedkope dremel van 15 euro?[/quote:3c6a9bee37]Jep, het is een Dremel imitatie van het merk Ferm. Maar werkt verder heel goed en is wel ff heel wat goedkoper dan een echte.
Link naar reactie
  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Doet me denken aan [url=http://forum.tweakzone.nl/topic/36979]dit topic @TZ[/url]. Maar wat voor onderzoeksvraag wil je jezelf dan gaan stellen??? Ik ga zelf maar eens een lijstje maken met dingen die ik allemaal ga dremelen (figuren verzinnen op plexi e.d.) en me ff goed inlezen in de polijstwereld... Met een beetje geluk is mn kast dan nog voor nieuwjaar klaar. T wordt wel krap (laat kersvakantie), maar t valt natuurlijk altijd te proberen...
Link naar reactie
Hoever kan ik mijn processor met welke koeling? wordt mijn vraag, ik ga met gewone lucht koelen zonder xtra fans, dan met fans, dan met met zo'n ventilatiebuis voor m'n processor (120mm fan op 220v buiten neerzetten, ventilatiebuis van 120mm eraan, dan die buis voor m'n proc zetten en dan blaast er lkkr lucht van 0 graden op :D) en dan nog met waterkoeling
Link naar reactie
[quote:66f1fa35d8="Kaz'Duzar"]Doet me denken aan [url=http://forum.tweakzone.nl/topic/36979]dit topic @TZ[/url].[/quote:66f1fa35d8] Vreemd topic :-? zoals je ziet heb ik daar gereageerd. De TS heeft volgens mij nog niets gedaan, kan me niet voorstellen dat een docent zoiets zomaar goedkeurd zonder een degelijk plan van aanpak te hebben.
Link naar reactie
[quote:98a8ad5d2b="KiPSiE"]Berekeningen zijn er bij oc'en genoeg en getallen ook. Dus dat is geen probleem verders hebben we ook al een tstsystem(mijnes) en verschillende soorten koeling ook, er is zelfs al toestemming van de leraar dus is er nu nog iets dat ik mis?[/quote:98a8ad5d2b] Duidelijke, nuttige onderzoeksvragen... Je moet natuurlijk wel iets onderzoeken en kijken hoeveel sneller je nu pi uitrekent in x decimalen is naturlijk niet echt een hoogstaande onderzoeksvraag :S En zou je niet eerst ander geheugen lenen/kopen?? maar aub vanaf nu weer ontopic, dus het hebben over casemodding ipv overklokken...
Link naar reactie
lijkt me wel leuk om zoiets te doen over OCen: maar je moet iets onderzoeken: om een (raar :P ) voorbeeld te noemen: hebben opgeloste stoffen in water invloed op de warmte af en opname? Verder moet je zelf toch wel wat ervaring hebben met OCen, heb je dat wel? En ik zou er over praten op scholieren.com oid, niet in t casemod topic (koelingstopic is dr eigelijk ook niet voor bedoelt) edit: post van Kaz'Duzar over het hoofd gezien
Link naar reactie
[quote:cd41663e20="Alexander Online"]o.o;; :o Dit is gewoon ZIEKKELIJK mooi! Die details, die schroefjes, de afwerking, waar haal je t spul vandaan? (Die lui hebben tijd & geld over). Echt prachtig. En ook zo mooi gemaakt dat je bij vette inzoom nog geen fout ziet[/quote:cd41663e20] Hele dome vraag: wat is dit ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...