Ga naar inhoud

Het grote casemodtopic, deel 7


Aanbevolen berichten

[quote:a7cd7e0c6a="Kaz'Duzar"]Ik ga voor de dremel klonen die in de aanbieding ong. 20 euro kosten :P Als je wat pics wilt hosten, gebruik dan 1 van de vele gratis picservers op het internet, of meld je bv aan op www.tweakzone.nl en dan heb je ook 5mb voor foto's tot je beschikking...[/quote:a7cd7e0c6a] Jup, ik moet nog steeds een keer wat met imageserver.nl enzo doen :P 20 euro is niet duur, waar?
Link naar reactie
  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:e93ea0ee44="KiPSiE"]ziet er mooi uit hor ma je moe cker wel wat aan je voeding doen hor want dit ziet er niet erg mooi uit miss kan je het net als mij doen dat je em schuurt en dan netjes spuit of laat spuiten door je pap :P en zijn die dremels wel een beetje goed want anders haal ik er ook eentje 8)[/quote:e93ea0ee44] Ja, de kant van mn voeding die ik vanuit mn topwindow zie moet idd nog geschuurd (en later nog gepolijst) worden. En als ik het mn vader laat doen zal het resultaat wss niet echt veel beter zijn :roll: . Ik wil een dremel vooral gaan gebruiken om figuurtjes op plexi te "tekenen" (k kon niet op t goede woord komen) en te polijsten. VOor figuurtjes uitzagen gebruik ik wel mn figuurzaag...
Link naar reactie
Ik zag bij Gamma dat we deze week weer die nep-dremels in de aanbieding hebben. Ik heb het over die dingen van Ferm. Op zich is het apparaat goed. De electromotor kan niet zo tegen hele zware belastingen maar 20 euro is dan ook geen geld (ik had er ook nog 20% korting over :D ) Voordelen nep-dremel: Redelijk goed apparaat, Flexibele slang meegeleverd. Nadelen: De opzetstukjes kun je net zo goed direct weggooien. Als je zo'n roze slijpsteentje gebruikt vliegen de stukken je om de oren (bril op :D). Koop gewoon een setje van Dremel dan heb je het goed voor elkaar.
Link naar reactie
[quote:9c5b135d53="Kaz'Duzar"]Nu we het toch over dremel kloon aanbiedingen hebben, bij de gamma is een ferm nu 15 euro, inclusief koffer en 40 stuks accesoires... 8) Zelfde specs (watt) als die van de Welcoop, alleen goedkoper en k dacht dat bij de welcoop dremel geen accesoires zat...[/quote:9c5b135d53] Klopt, ik had het fout met mijn 20 euro... Ik ken het krantje ook niet uit mn hoofd. Maar vergeet aub die 40 accesoires.... De meeste houden het nog geen minuut vol. Zo heb je een polijstvilt die na 1 keer aanzetten al doordraait. Slijpschijfjes die afbreken zodra je een boutje door wilt slijpen, slijpsteentje waar de stukken vanaf vliegen en freesjes die na 20 seconden bot zijn. Het enige wat wel goed is zijn die schuurrolletjes. Die houden het wel lang vol. Maar de machine van Ferm is volledig gemaakt voor die accesoires van Dremel dus dat is geen probleem.
Link naar reactie
[quote:88954a7d23="KiPSiE"]hmmz... ik weet nie of ik er nouw eentje ga halen of nie.. kmoe jmmrgenoeg nog wel boren/zagen in deze kast voor alle schakelaartjes, voor me ccfls en me fans dus dat is wel kut... maar iemand nog een id hoe ik zo'n vierkant schakelaartje gaatje kan maken?[/quote:88954a7d23] gaatje boren en uitvijlen??
Link naar reactie
[quote:055febc1b6="KiPSiE"]hmmz... ik weet nie of ik er nouw eentje ga halen of nie.. kmoe jmmrgenoeg nog wel boren/zagen in deze kast voor alle schakelaartjes, voor me ccfls en me fans dus dat is wel kut... maar iemand nog een id hoe ik zo'n vierkant schakelaartje gaatje kan maken?[/quote:055febc1b6]Waarin wil je dat gat maken? Is dat net zo als in een eerdere post van mij? Ik heb eerst afgetekend en dan met de slijpscijfjes een rechthoek eruit gehaalt. Iets te klein, ander beschadig je wat wat je later kan zien. Daarna met het freesje de rest weggehaald tot het paste. (das dus met die Ferm Dremel :wink: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...