Ga naar inhoud

Electrolux EWF14070W


René-6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
E66: probleem met het verwarmings element of de aansturing hoervan. Controleer als eerste het element op aard sluiting.Tussen de pennen van het element en aarde moet het oneindig zijn. Controleer de kabels tussen element en module. Controleer de module op losse contacten, gammele relais en koolborstel gruis.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Onze 14070w geeft storing 54. Heb de stekker bij de motor los gehad. Machine gaat dan wel verder met programma. Stekker ingespoten met contactspray en terug geplaatst. Machine stopt dan weer programma na heel even pompen. Is er iets dat ik zou kunnen proberen om de storing te verhelpen?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
E21: de machine pompt niet (snel genoeg) af, de pomp zit verstopt/vast of de nivo regelaar ziet niet de juiste waterhoogte. Controleer of hij wel goed afpompt. Blaas het slangetje van de nivo regelaar eens goed door. Verwijder hiervoor het bovenblad. De nivo regelaar zit rechts boven. Trek het slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet slangetje weer terug.
Link naar reactie
Hoi Harry O, Erg bedankt voor je antwoord. Jouw tip werkte wel, maar even. Daarna was het hetzelfde. Halverwege het programma gestopt met water in de machine. Als je hem aanzet, hoor je een soort zoem of brom ipv dat hij water pompt. Code is nog steeds 2 keer rood en 1 keer groen. Type nr HP944661. Wat zouden we nog meer kunnen proberen?
Link naar reactie
Bij mijn machine lijkt dat het programma geheel wordt afgemaakt maar als de machine piept ten teken dat ie klaar springt ie kort daarna op 1 seconde en afpompen, hier blijft hij dan op staan en blijft doorgaan met afpompen. Wanneer ik de machine afzet en de was eruit haal is ie nog nat en lijkt er nog zeep in te zitten. Ik heb de afvoer schoongemaakt maar daar zat niets geks in, weet iemand wat dit kan zijn?
Link naar reactie
Lijkkt er op dat hij niet centrifugeeert. Foutcode al uitgelezen? Zet de machine op Katoen 60 graden en start hem op. Als hij water begint te nemen druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra spoelen samen in en houd deze ingedrukt. Het lampje Start/Pauze gaat nu in een rood/groen patroon knipperen. Wat is dit knipper patroon?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo HarryO, Toch te vroeg gejuichd. Hij blijft stoppen halverwege het programma, met dezelfde code. Ecobal losmaken, slangetje aan voorkant checken, alles gedaan. Misschien wordt het tijd voor een monteur? Heb jij daar een tip voor? Ik heb geen ervaring met goeie monteurs. Ik woon in Amsterdam. Alvast bedankt! Annemarie
Link naar reactie
Hallo HarryO, Toch te vroeg gejuichd. Hij blijft stoppen halverwege het programma, met dezelfde code. Ecobal losmaken, slangetje aan voorkant checken, alles gedaan. Misschien wordt het tijd voor een monteur? Heb jij daar een tip voor? Ik heb geen ervaring met goeie monteurs. Ik woon in Amsterdam. Alvast bedankt! Annemarie
Link naar reactie
Beste mensen, Mijn Electrolux EWF14170W geeft een foutcode 5x rood en 1x groen. Conform de vorige reactie in dit topic op een bericht van 11-03-2014 zou ik de elektronica module moeten toetsen op losse contacten. Betreft het hier de elektronica module van de motor, of van de aanstuurcomputer (waar de bedieningstoetsen op zitten). Kan het naast de voorgestelde knelpunten zoals benoemd in de reactie dezelfde avond ook nog iets anders inhouden? Alvast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...