Ga naar inhoud

Geluid LG wasmachine type: WD 14352FD


Aanbevolen berichten

Hallo, Graag zou ik van U willen vernemen hoe het kan,dat wanneer de wasmachine begint/tijdens centrifugeren het zeepbakje voortdurend blijft rammelen/trillen terwijl de machine waterpas en stabiel staat opgesteld?Dit trillen/rammelen is een zeer irritant geluid! Bij voorbaat dank,en met vriendelijke groet: Thei.Bormans
Link naar reactie
Er zit ergens iets te veel speling, uitzoeken waar de speling zit, druk op de hoeken van de zeepbak om uit te vinden wanneer het trillen ophoudt. Breng op de rand waar het trillen zit een hele dunne ril kit aan op de bovenkant van de zeepbak van 1 cm lang en laat dat drogen. De zeepbak zal waarschijnlijk dan niet meer trillen. Maak de rand wel eerst goed schoon en ga er op het stukje waar de kit komt er even met een schuurpapiertje over heen voor en goede hechting.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb tussen het zeepbakje en het bedieningspaneel een viltje gestopt om zo het hinderlijke geluid te minimaliseren,maar mijn probleem blijft bestaan omdat de machine naar mijn mening teveel blijft trillen tijdens het centrifugeren.Kan mij iemand vertellen hoe ik dit trillen kan voorkomen/oplossen,nadat ik deze machine weer opnieuw heb geïnstalleerd en volledig vast en waterpas heb geplaatst! Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet: Thei.Bormans.
Link naar reactie
Hallo. Bedankt voor U reactie. Wat kan ik verder nog ondernemen wanneer dit allemaal op de juiste manier gebeurd is zoals U het beschrijft? Heeft dit soms te maken omdat het een machine is met Direct-Drive? De machine staat volledig waterpas en stabiel op alle vier de pootjes waarvan de borg moeren/ringen zijn vast gezet! Bij voorbaat dank. Thei.Bormans.
Link naar reactie
Hallo, Naar mijn mening zit er vanaf fabriek een onbalans in deze machine waardoor een beetje trillen(wat normaal is) bij deze machine ontzettend veel trillen is!Helaas heeft deze machine al vanaf aanschaf problemen.Binnen zes weken na aanschaf heeft een monteur al een volledig nieuw bedieningspaneel komen vervangen omdat de machine voortdurend water bleef nemen terwijl hij begon met centrifugeren!Daarna had ik weer het probleem dat de hoogte van de afvoerslang te hoog was waardoor het water niet volledig kon worden weg gepompt!Achteraf gezien een slechte aankoop voor een machine die net buiten de garantie valt!!!!!!!!!!!! Groet. Thei.Bormans.
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
ik zelf heb een lg wasmachine aangeschafd op 16-04-2013 en deze was niet echt goedkoop 600.00 euro en heb alleen maar ellende gehad met dit merk wasmachine binnen het jaar dat ik hem had zijn er zeker 8 monteurs binnen geweest in april 2014 een andere machine gehad maar deze blijk nog slechter te zijn dan mijn oude hij zoomt en bromt en als hij gaat centriferen lijk het wel of er een boeing 704 staat te starten de reperatie service van lg heb er alles aan gedaan om deze machine ook te repareren nieuwe motor nieuwe waterpomp maar de klacht blijf en binnekort is mijn garantie voorbij heb nog nooit in mijn leven zo slechte wasmachine gehad en zal zeker er nooit een meer kopen en lg was ze handen in onschuld en nemem nog niet eens de klacht meer aan er zou hier snel iets aan moeten veranderen mooi me 600,00 euro kwijt voor mij nooit meer een lg en schaam je lg om zo mensen te bedonderen met een heel slecht produkt afz f.j.fiolet
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...