Ga naar inhoud

athlon mobile werkt niet?


Aanbevolen berichten

[quote:937ff7fca0="zjarl"]220.......pfffffff :P ik ga wel sparen voor een athlon 64 :lol: maar ik moet me er eerst maar in verdiepen......want ik weet nog bijna niks van die athlon 64 processoren :o[/quote:937ff7fca0] tsja, dan kom je toch weer op een DFI oid uit jongen :wink: maar kijk eens voor die epox bordjes dan? die zijn ook redelijk goedkoop (zelfde prijs als infinity d8 ik)
Link naar reactie
om eerlijk te zijn ... beetje dom om je bon kwijt te raken ;) wellicht is je bios gewoon corrupt ofzo? als dat zo is kan je mij je bios chip toesturen en dan hotflash ik em wel :) laat maar weten of je interesse hebt (dfi+nf7 zijn toch wel de betere oc bordjes....) persoonlijk geen problemen met die dfi :P er komt een DD TDX + maze4 chipblokje op dus dan ga ik weer es spelen, alles goed koelen, heatspreaders van me mem... en dan voor de 260 ofzo gaan ^_^ (ik ben een optimist ja ;))
Link naar reactie
ik zal binnekort mijn mobo eruit halen. ff kijken of er iets kapot is gegaan bij het plaatsen van de koeler. en me kamer maar opruimen....liggen 6 hd's, 3 dvd/cd-rom's, een aantal koelers, een paar km aan kabels en een moederbord op me bed 8) ik stuur wel een pb naar je vandread 8)
Link naar reactie
@zjarl: Misschien is het aanbod van Vandread wel mooi, maar je kan ook de chip opsturen naar flashbios.org. Voor 10 euro programmeren ze hem opnieuw en kijken ze ook ff of er niks mis met de chip is. Lijkt me ook iets minder riskant. Voor meer info: [url]www.flashbios.org[/url]
Link naar reactie
[quote:78639bb30c="Comp-Freak"]@zjarl: Misschien is het aanbod van Vandread wel mooi, maar je kan ook de chip opsturen naar flashbios.org. Voor 10 euro programmeren ze hem opnieuw en kijken ze ook ff of er niks mis met de chip is. Lijkt me ook iets minder riskant. Voor meer info: [url]www.flashbios.org[/url][/quote:78639bb30c] wtf? ik doe et gratis en merk vanzelf of die chip verrot is... de chip zelf houden heb ik geen baat bij... ik ben bij tweakstore langs geweest en heb er 1 gratis gekregen (heb er dus 2) enige wat ik gekocht heb ik een PLCC extractor voor 6 euro... [img:78639bb30c]http://tweakstore.nl/shop/images/plccremoverkl.JPG[/img:78639bb30c]
Link naar reactie
[quote:9d8190efa4="Comp-Freak"]Ik wilde je niet aanvallen. Opzich is het een mooie manier. Maar omdat hotflashen ook vaak fout gaat wilde ik even op een alternatief wijzen.[/quote:9d8190efa4] naja, het bord is toch al dood, garantie kan ie niet meer claimen omdat ie geen bon heeft. dus dan is dit een optie. goed het brengt enig risico met zich mee, maar als laatste redmiddel zou ik dit ook proberen. daarnaast heeft hij dit al eens eerder gedaan, dus hij zal wel een beetje weten wat hij doet
Link naar reactie
[quote:83f43099ab="NoepZor"]wat denk je wat flashbios.org doet ?? precies...hotflashen :wink:[/quote:83f43099ab] dat denk ik dus niet... hotflashen is 1 van de gevaarlijkste manieren om een EEprom te herprogrammeren.. er zijn gewoon standalone machines waar je EEprom data in kan laden, en kan overladen in een nieuwe (of jouw) EEprom...
Link naar reactie
[quote:252e6b0949="Comp-Freak"]Ik wilde je niet aanvallen. Opzich is het een mooie manier. Maar omdat hotflashen ook vaak fout gaat wilde ik even op een alternatief wijzen.[/quote:252e6b0949] en dan gaat de flash verkeerd? oeh corrupted bios.... en wat doe je dan? juist ja.... dan doe ik het nog een keer en dan is het wel goed :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...