Ga naar inhoud

BIOS Flash A7V600


Aanbevolen berichten

[quote:f85115b610="pcguy"]in die sweex kast zit een voeding met het merkje sweex erop (majah, zelfde kwaliteit als noname)[/quote:f85115b610] In mijn Sweex Carry-in Silver zit een Maxpower voeding. Niet dat dat dan beter is, maar er staat in ieder geval geen Sweex op. BTW heb ik helemaal niets op die voeding aan te merken. De lijnen zijn stabiel voor een noname. Dus niet aankomen van: maar mijn Tagan geeft veel stabieler. Want dan zeg ik: ja, mijn voeding was ook 6 2/3 goedkopers dan de jouwe. :lol:
Link naar reactie
[quote:a845dac3ec="NoepZor"]gefeli Duke maar wat is het nut nu ?? :-?[/quote:a845dac3ec] [quote:a845dac3ec]Rev 1.006[/quote:a845dac3ec] [img:a845dac3ec]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk3.gif[/img:a845dac3ec] Hij bedoelt: is dit aleen van: jee, ik heb Rec 1,006, dat je dat tegen je vrienden kan zeggen, of is het van: ik denk dat ie stabieler loopt, maar dat deed ie ook al toen ik mijn nieuwe voeding had gekocht.
Link naar reactie
[quote:44f03bf89c="Interficior"] Dus niet aankomen van: maar mijn Tagan geeft veel stabieler. Want dan zeg ik: ja, mijn voeding was ook 6 2/3 goedkopers dan de jouwe. :lol:[/quote:44f03bf89c] dat snap ik zelfs :lol: ik dacht dat sweex altijd een sweex voeding meeleverde :oops: ma dat is dus niet zo. owjah, duke ik zou hem terugflashen. nu kan je niet stabiel @3200+ @stock vcore dat kon je daarvoor wel :P
Link naar reactie
[quote:fd7af9c5e4="Interficior"][quote:fd7af9c5e4="NoepZor"]gefeli Duke maar wat is het nut nu ?? :-?[/quote:fd7af9c5e4] [quote:fd7af9c5e4]Rev 1.006[/quote:fd7af9c5e4] [img:fd7af9c5e4]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk3.gif[/img:fd7af9c5e4] Hij bedoelt: is dit aleen van: jee, ik heb Rec 1,006, dat je dat tegen je vrienden kan zeggen, of is het van: ik denk dat ie stabieler loopt, maar dat deed ie ook al toen ik mijn nieuwe voeding had gekocht.[/quote:fd7af9c5e4]Sorry had verkeerd gelezen :roll: :oops: . Het nut? Dat de stabiliteit van sommige Kingston Valueram modules beter worden (Ik heb Valueram PC3200) vandaar.
Link naar reactie
[quote:9569d9d8f7="DukeH"]Sorry had verkeerd gelezen :roll: :oops: . Het nut? Dat de stabiliteit van sommige Kingston Valueram modules beter worden (Ik heb Valueram PC3200) vandaar.[/quote:9569d9d8f7] En dat kwam niet door die betere voeding? Nou, proficiat dan. Heeft het tenminste nog nut gehad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...