Ga naar inhoud

MSI K8n neo platinium ( + en - pins voor led e.d)


Aanbevolen berichten

Dit moet in de handleiding staan. Anders wil er nog wel eens een streepje staan op het mobo, bij dat betreffende pinnetje. Verder kan je het gewoon proberen, als een led verkeerd zit maakt dat op een mobo niks uit, want dan lijkt het voor het mobo net of er geen led is laten we maar zeggen omdat die dan de stroom blokkeerd. Gewoon testen. Ook kan je gokken op als je een even en een oneven pinnummer hebt om de even als plus te zien.
Link naar reactie
[quote:ff916e542a="Comp-Freak"]Dit moet in de handleiding staan. Anders wil er nog wel eens een streepje staan op het mobo, bij dat betreffende pinnetje. Verder kan je het gewoon proberen, als een led verkeerd zit maakt dat op een mobo niks uit, want dan lijkt het voor het mobo net of er geen led is laten we maar zeggen omdat die dan de stroom blokkeerd. Gewoon testen. Ook kan je gokken op als je een even en een oneven pinnummer hebt om de even als plus te zien.[/quote:ff916e542a] Mja, je moet in het boekje kijken, uit mijn hoofd hoofdstuk 2 pagina 18. Daar staat alles. Uiteindelijk is het zo dat alle teksten naar beneden komen dacht ik.
Link naar reactie
[quote:9e97f6311c="Interficior"][quote:9e97f6311c="Comp-Freak"]Dit moet in de handleiding staan. Anders wil er nog wel eens een streepje staan op het mobo, bij dat betreffende pinnetje. Verder kan je het gewoon proberen, als een led verkeerd zit maakt dat op een mobo niks uit, want dan lijkt het voor het mobo net of er geen led is laten we maar zeggen omdat die dan de stroom blokkeerd. Gewoon testen. Ook kan je gokken op als je een even en een oneven pinnummer hebt om de even als plus te zien.[/quote:9e97f6311c] Mja, je moet in het boekje kijken, uit mijn hoofd hoofdstuk 2 pagina 18. Daar staat alles. Uiteindelijk is het zo dat alle teksten naar beneden komen dacht ik.[/quote:9e97f6311c] Ja inderdaad page 2-18 , dat heb ik wel gelezen. HDD led moet op 1-3, power-led 2-4 enz. Wat betreft pin 1 en 3 staat er verder bij pindefenition 1 = HD_led_P enz. In manual kan (ik) niks ontdekken. Maar nu de verrassing: Halverwege dit stukje loep gepakt en er staan +jes en -netjes bij hdd-led, powerswitch en Resetswitch. Bij power led staat P en S [had ik al gezien is groter] maar daarvan ontgaat mij de logica. Maar ok als ik er 3 van de 4 op heb zal de 4e wel in "dezelfde richting wijzen"
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...