Ga naar inhoud

Welk mobo?


Aanbevolen berichten

Je moet je afvragen of het wel zo slim is om perse die m-ATX kast te blijven gebruiken. Je gaat er nu een mobo inzetten dat veel minder geavanceerd is dan een ATX-bord met hetzelfde prijskaartje. Verder zit er on-board VGA op die twee voorgestelde plankies, wat je toch niet gaat gebruiken omdat je al een graka hebt. En wat voor voeding heb je nu in die m-ATX kast zitten? Wil je die ook nog vervangen? Misschien is het handiger die kast eerst te vervangen voor een ATX-kast met 350W of meer, dan zit je ook niet zo te priegelen in die kleine ruimte. Zelfs met een Sweex kastje met 300W van 25 euro zit je denk ik al beter dan met zo'n m-ATX kastje.
Link naar reactie
[quote:5cb9bbda6b="Orcer"] Maar ik zit met een ruimte in een kastje van 45 X 50 X 40 (HXDXB) Dus een ATX kast is al snel te groot, vooral voor de warmte afvoer. [/quote:5cb9bbda6b] Mijn midi-tower zit ook in een dergelijke omkasting, voor de warmte-afvoer heb ik een paar extra ronde gaten geboord met een zeven-gaten-zaag, eventueel kan de de luchtstroom beinvloeden met flexibele buisjes ... :wink: [quote:5cb9bbda6b="Orcer"] En wat betreft de onboard vga. Deze is naar ik aanneem uit te schakelen en bij opgeven van extra kaart als backup te gebruiken. [/quote:5cb9bbda6b] Dat klopt.
Link naar reactie
heb straks misschien wel een mooi bordje voor je. dat is pas lekker OC'en... komt straks uit RMA DFI lanparty Ultra B terug. tenminste als ze bij tweakstore wat opschieten... :evil: weet niet wanneer je een ander bord nodig bent, maar anders druk je maar eens een PB deze kant op als je interesse hebt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...