Ga naar inhoud

Rambus met ECC mogelijk veroorzaker langzaam systeem?


Aanbevolen berichten

Het forum heeft een hele mooie [img:989408b83f]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:989408b83f] knop rechtsboven je bericht waarmee je berichten van jezelf kunt aanpassen. Handig want dan hoef je niet voor elk stukje wat je hier nog op wilt zetten een nieuwe reply te maken, houdt het overzichtelijk. Die screenshot van je (maak er wel een JPG bestand van want BMP is veel te groot) moet je uploaden, ofwel online zetten. Je hebt waarschijnlijk webspace van je provider waar het op kan en met een beetje Googlen vind je ook een hoop websites die je gratis webhosting bieden om je foto's op te slaan. Je kunt em dan hier op het forum zetten door de link tussen [IMG] en [/IMG] te zetten. :wink:
Link naar reactie
Nou dat plaatsen van het screenshot op dit forum lukt even niet. Ik probeer eerst mijn pc maar te versnellen. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat ik inderdaad met de hardeschijf tool van Western Digital alles eraf moet halen (want dat gebeurt er als ik in de DOS wizard op volgende zou klikken) en dan voordat ik partities maak de HDD in DMA mode moet zetten?
Link naar reactie
Ik heb mijn Intel Application Accelerator gede-installeerd, en nu zie ik wel bij primair en secundair IDE kanaal het tabblad geavanceerde instellingen. Alles staat op DMA indien beschikbaar en nergens staat de mode PIO ingevuld. Wanneer ik dus mijn Intel Application Accelerator opnieuw installeer zal dat dan betekenen dat hij gewoon in deze mode blijft staan? Wat mij verder opvalt is dat er nu primair en secundair IDE kanaal staat en wanneer ik de IAA installeer staat dat in het Engels (Primary, Secondary IDE-channel)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...