Ga naar inhoud

PC Boot niet meer...


Aanbevolen berichten

als ik ga booten krijg ik deze melding : Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden : \Windows\System32\config\system U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten. Als ik dit doe , gebeurt er niks , dan kom ik dus in DOS , en ik heb geen idee wat ik daarna moet doen Bedankt voor de hulp. Grey. { wist niet waar ik dit moest posten.......}
Link naar reactie
[quote:0333fd7710="GreyHornet"] { wist niet waar ik dit moest posten.......}[/quote:0333fd7710] Dat merkik :roll: :roll: :roll: Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je een rubriek "OS WINDOWS" voor, jawel, het OS windows, daar gaat t net over, toevallig, niet ? :roll: Requesting Move To
Link naar reactie
[quote:7675022f86="Alexander Online"]Dat merkik :roll: :roll: :roll: Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je een rubriek "OS WINDOWS" voor, jawel, het OS windows, daar gaat t net over, toevallig, niet ? :roll:[/quote:7675022f86] Niet zo agressief. Als je dit soort dingen ziet meldt je dat in het Feedback forum 'Foute/stoute topics' Als je het dan toch niet kan laten om er in het topic wat van te zeggen doe het dan op een vriendelijke manier.
Link naar reactie
Wat debedoeling is van dat DOS schermpje is dat je danmet de hand dingen kan repareren en backuppen, niet echt ietsvoor een normale gebruiker dus. Probeer eens als windows gaat booten, voor het Windows logo, op F8 te drukken endan "Veilige Modus". Lukt dat niet probeer dan de optie "Laatst bekende werkende instellingenn"oid. Wil ook wel eens werken, suc6 :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...