Ga naar inhoud

Nieuwe kast...


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik heb iets gemerkt (Iets wat niet leuk is :( ) Met mijn kast dicht zijn de temperaturen : Stressed : 60 Kast open : (1 zijkant) Stressed : 50 Dat scheelt zo'n 10 graden! Ook heb ik er al 2 Casefans in hangen. Nu is mijn vraag , Komt dat vaak voor? Door een * kast hoge temps? Tja met kast open computeren zou een oplossing zijn maar mag ik niet. Mijn budget voor een nieuwe kast is 44 a 45 euro. Er hoeft geen voeding in te zitten ,die heb ik zelf nog. Dit zijn mijn eisen : Ruime kast. Goede airflow.kast Veel ruimte voor kabels enzo. Alvast Bedankt.
Link naar reactie
[quote:2b7b441a78="sdh"]Zolang je PC nog niet instabiel o.i.d is zou ik het gewoon zo laten.. Maar waarom mag je je kast niet open hebben?? :-?[/quote:2b7b441a78]Ik mag me kast vreemdgenoeg niet open laten van mijn ouders :( . Kweet ook niej wrom. Maar Full Stressed met prime 95 haalt hij soms wel de 60 graden!
Link naar reactie
[quote:0ba432311d="DukeH"][quote:0ba432311d="sdh"]Zolang je PC nog niet instabiel o.i.d is zou ik het gewoon zo laten.. Maar waarom mag je je kast niet open hebben?? :-?[/quote:0ba432311d]Ik mag me kast vreemdgenoeg niet open laten van mijn ouders :( . Kweet ook niej wrom.[/quote:0ba432311d] Maar kun je ze dan niet wijsmaken dat dat gewoon beter is omdat ie dan beter gekoeld wordt?? En anders zeg je gewoon dat als ie niet open staat ie dan te heet wordt, en dat je daarom een nieuw kast nodig hebt. En dat kost je weet 40euro.. Trwns, had je dit probleem ook al met die Duron1400? Want toen heb ik je nog nooit over die problemen gehoort...
Link naar reactie
[quote:b011612413="sdh"][quote:b011612413="DukeH"][quote:b011612413="sdh"]Zolang je PC nog niet instabiel o.i.d is zou ik het gewoon zo laten.. Maar waarom mag je je kast niet open hebben?? :-?[/quote:b011612413]Ik mag me kast vreemdgenoeg niet open laten van mijn ouders :( . Kweet ook niej wrom.[/quote:b011612413] Maar kun je ze dan niet wijsmaken dat dat gewoon beter is omdat ie dan beter gekoeld wordt?? En anders zeg je gewoon dat als ie niet open staat ie dan te heet wordt, en dat je daarom een nieuw kast nodig hebt. En dat kost je weet 40euro.. Trwns, had je dit probleem ook al met die Duron1400? Want toen heb ik je nog nooit over die problemen gehoort...[/quote:b011612413]Met die Duron ? Nee ... die werdt stressed 44. Maar ik heb het al uit proberen te leggen aan mijn ouders , maar tevergeefs niet gelukt :cry:
Link naar reactie
[quote:1ad1c3a07e="sdh"]Als ik jou was, zou ik het voorlopig gewoon zo laten. Zolang je PC nog stabiel is maakt het toch niet uit ja. En als hij toch wel instabiel wordt kun je dan nog naar een andere kast kijken... :roll:[/quote:1ad1c3a07e]Nee? Dus zolang hij stabiel is er niks aan doen? mmm oke. Maar 60 graden is ook niet teveel vlgens mij?
Link naar reactie
[quote:b7db0e0917="DukeH"][quote:b7db0e0917="sdh"]Als ik jou was, zou ik het voorlopig gewoon zo laten. Zolang je PC nog stabiel is maakt het toch niet uit ja. En als hij toch wel instabiel wordt kun je dan nog naar een andere kast kijken... :roll:[/quote:b7db0e0917]Nee? Dus zolang hij stabiel is er niks aan doen? mmm oke. Maar 60 graden is ook niet teveel vlgens mij?[/quote:b7db0e0917] inderdaad, niets aan doen als alles stabiel is. Maar dat is jou al vaker gezegd
Link naar reactie
[quote:408ea1cf72="sdh"]Het is natuurlijk wel aan de hoge kant. Zo warm wordt mn processor nog niet eens... Heb je nog plaats voor extra casefans? dan kun je dat natuurlijk ook altijd nog proberen. Maar ben je niet in de war met de temps van je mobo en je kast?[/quote:408ea1cf72]Geen plek voor extra fans. Nee ik ben niet in de war met temps van mobo en kast. Ik heb over CPU :wink:
Link naar reactie
[quote:1aacadebc6="sdh"]CPU.. Das een heel anders verhaal, ik d8 dat je kast zo heet werd.. :lol: Volgens mij is je idd al wel een paar keer eerder verteld dat 60graden lang niet te warm is. Je had toch laatst een nieuwe koeler gekocht? Heeft dat geholpen?[/quote:1aacadebc6]Ik heb laatst nieuwe cooler gekocht idd... Eerst was het (met oude koeler) Stressed : 68 nu 60 , scheeelt maar 8 graden voor 40 euro :evil:
Link naar reactie
[quote:9d779942fd="sdh"]Volgens mij weet je nu wel genoeg: gewoon zo laten en als het echt problemen gaat geven pas weer iets over je temps posten.. ok? :lol: Suc6! 8)[/quote:9d779942fd]Oke [quote:9d779942fd="jayday"]Duke jongen, je moet je niet zo druk maken... Je gaat je radio toch ook pas vervangen als ie kapot is... :P[/quote:9d779942fd]Ja das waar , Thnx.
Link naar reactie
ik vind dat je er beter iets aan kan doen, nu is zijn kast al 47 graden (zei hij op msn tegen mij) als het dalijk echt heet word dan word die kast warmer en de cpu ook. en duke die cpu koeler van 40 euro die helpt zo weinig omdat die lucht waarmee hij koelt ook 47 graden is :wink: is hetzelfde als waterkoeling met een verwarmingselement erin snap je wat ik bedoel?
Link naar reactie
wat voor kast heb je nu dan?? Zo te zien geen goede kast (microatx ??). Maar als je aan je vader vraagt (of zelf doen :P) of hij een blowhole in je zijkant maakt en je daar een fan plaatst, zal de temp weer een stuk afnemen... tenzij je kamertemperatuur ook 35 graden is :P
Link naar reactie
[quote:1487e0f1a7="Kaz'Duzar"]wat voor kast heb je nu dan?? Zo te zien geen goede kast (microatx ??). Maar als je aan je vader vraagt (of zelf doen :P) of hij een blowhole in je zijkant maakt en je daar een fan plaatst, zal de temp weer een stuk afnemen... tenzij je kamertemperatuur ook 35 graden is :P[/quote:1487e0f1a7]ik heb een merkloze... Maar wel een fijne kast. ik heb een Midi Tower ATX Hij wordt nu BTW 60 graden maximaal. Hij komt er nooit overheen :roll:
Link naar reactie
[quote:e190a3ee82="DukeH"][quote:e190a3ee82="Kaz'Duzar"]wat voor kast heb je nu dan?? Zo te zien geen goede kast (microatx ??). Maar als je aan je vader vraagt (of zelf doen :P) of hij een blowhole in je zijkant maakt en je daar een fan plaatst, zal de temp weer een stuk afnemen... tenzij je kamertemperatuur ook 35 graden is :P[/quote:e190a3ee82]ik heb een merkloze... Maar wel een fijne kast. ik heb een Midi Tower ATX Hij wordt nu BTW 60 graden maximaal. Hij komt er nooit overheen :roll:[/quote:e190a3ee82] ligt het aan mij of zei je net op msn iets met 68graden???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...