Ga naar inhoud

wat gooi je nou in je wc-setup?


Aanbevolen berichten

gedistileerd of gedemineraliseerd water (spa blauw is het tegenovergestelde) te koop in supermarkt etc... hierbij gooi je ook anticorosie/anti algen troep zoals waterwetter [img:697afe887a]http://www.tweakstore.net/shop/images/waterwetterkl.jpg[/img:697afe887a] en hoogstwaarschijnlijk staat dit ook gewoon in de mini faq over WC binnen de faq...
Link naar reactie
[quote:4636d83300="taco78"]ken je toch zelf ook maken gewoon het water koken met een beetje azijn? :lol:[/quote:4636d83300] waarom zelf maken als je een liter voor 79 Euro cent kan kopen bij de drogist? Het is erg belangrijk dat je goed gedemineraliseert water hebt, je kan het daarom voor die 79 euro cent beter kopen dan zelf maken.
Link naar reactie
nee. demi water van de etos of een andere drogist Water wetter of Super Coolant van de tweakstore of andere webshop. Anti-algen hoeft niet als je gedeminiraliseert water gebruikt. Ben je toch bang voor algen kan je er wat Listerine of ander anti-bacterieel mondwater bij in gieten. [edit]Vandread was me voor :)
Link naar reactie
[quote:2bcbfc2400="Marfie"]dus: -Water wetter van de Etos :wink: - en wat anti algen zooi :lol:[/quote:2bcbfc2400] nee: demi water van de etos, waterwetter van een pczaak, bijvoorbeeld tweakstore. (weet niet of dat ook tegen algen is, vriend van me heeft er een drupje roundup bij gedaan) rode draak + vandread waren me voor
Link naar reactie
[quote:6e5f89da88="Marfie"]nog een keer [b:6e5f89da88]dus:[/b:6e5f89da88] ik heb nu nodig -demi water (van de Etos) - water wetter [i:6e5f89da88](KAN ik daar niet van dat Mycom spul bij gooie ipv waterwetter? :wink: )[/i:6e5f89da88] want anders zijn de verz. kost. hoger dan het product :roll:[/quote:6e5f89da88] die mycom zooi is geen waterwetter, die mycom zooi vervangt het demi water als je dat koopt. dus wat heb je nu nodig demi water (drogist, autogarage) (autogarage gooit het in accu's) waterwetter (computer zaak) en als je bang bent voor algen dan moet je Listerine of ander anti-bacterieel mondwater (drogist) erbij doen dis is echter niet noodzakelijk volgens rd. ik hoop het nu een beetje samengevat te hebben?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...