anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Watvoor 'water' gooi je nou in je wc setup, ik was met mij setup bezig. Maar moet nog op mijn pompje wachten :oops: En toen bedacht ik me, wat doe ik er nou eigenlijk in en waar kan dat halen?? :lol: ( er zitten alleen koperen elementen in) Met vriendelijke groet, Marfie Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 gedistileerd of gedemineraliseerd water (spa blauw is het tegenovergestelde) te koop in supermarkt etc... hierbij gooi je ook anticorosie/anti algen troep zoals waterwetter [img:697afe887a]http://www.tweakstore.net/shop/images/waterwetterkl.jpg[/img:697afe887a] en hoogstwaarschijnlijk staat dit ook gewoon in de mini faq over WC binnen de faq... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [gedachtekronkel]kan je er ook autokoelvloeistof in gooien?[/gedachtekronkel] ps. wel veel gedachtekronkels vandaag :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Ja dat kan, maar dan moet je dat wel aanlengen met gedeminiraliseerd water omdat de viscositeit van keolvloeistof te hoog is voor een optimale waterflow Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 en dit dan? (zie link) [url]http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=45882&productType=1[/url] moet ik hier nog van dat demi-water bij gooien als het te weinig is ofzo? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Staat gewoon op de site waar je naar toe linkt: :roll: [quote:c793d609d9]Merk Koolance Type COM-M33 Omschrijving 600 cc koelvloeistof [b:c793d609d9]Bijzonderheden voorgemengd met gedestilleerd water[/b:c793d609d9][/quote:c793d609d9] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 sorry niet goed genoeg gekeken :P :wink: verder nog tips? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Ik heb zelf Demi-water van de Etos samen met de Zerex Supercoolant van de Tweakstore in mijn watercooling zitten, bij mij is dit een goed werkende combo, echter is mijn water wat aan de roze kant, dat was niet de bedoeling maar het werkt wel. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 die koolance troep is veel te duur water met waterwetter oid is het best koelvloeistof werkt veel slechter dan water, ook aangelengd etc Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 ken je toch zelf ook maken gewoon het water koken met een beetje azijn? :lol: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:4636d83300="taco78"]ken je toch zelf ook maken gewoon het water koken met een beetje azijn? :lol:[/quote:4636d83300] waarom zelf maken als je een liter voor 79 Euro cent kan kopen bij de drogist? Het is erg belangrijk dat je goed gedemineraliseert water hebt, je kan het daarom voor die 79 euro cent beter kopen dan zelf maken. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 dus: -(edit) demi water (edit) van de Etos :wink: - en wat anti algen zooi :lol: (edit) kan je niet van dat spul dat je voor je aquarium erin gooien dan? dat werkt toch het zelfde of denk ik nu weer te ruim (edit) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:50355f7d3d="taco78"]ken je toch zelf ook maken gewoon het water koken met een beetje azijn? :lol:[/quote:50355f7d3d] en dan heb je gekookt water? RD zegt demi-water van etos geen waterwetter van de etos edit: hahaha slome duikelaars ;) j/k Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 nee. demi water van de etos of een andere drogist Water wetter of Super Coolant van de tweakstore of andere webshop. Anti-algen hoeft niet als je gedeminiraliseert water gebruikt. Ben je toch bang voor algen kan je er wat Listerine of ander anti-bacterieel mondwater bij in gieten. [edit]Vandread was me voor :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:2bcbfc2400="Marfie"]dus: -Water wetter van de Etos :wink: - en wat anti algen zooi :lol:[/quote:2bcbfc2400] nee: demi water van de etos, waterwetter van een pczaak, bijvoorbeeld tweakstore. (weet niet of dat ook tegen algen is, vriend van me heeft er een drupje roundup bij gedaan) rode draak + vandread waren me voor Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 nog een keer [b:99c05b007a]dus:[/b:99c05b007a] ik heb nu nodig -demi water (van de Etos) - water wetter [i:99c05b007a](KAN ik daar niet van dat Mycom spul bij gooie ipv waterwetter? :wink: )[/i:99c05b007a] want anders zijn de verz. kost. hoger dan het product :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:6e5f89da88="Marfie"]nog een keer [b:6e5f89da88]dus:[/b:6e5f89da88] ik heb nu nodig -demi water (van de Etos) - water wetter [i:6e5f89da88](KAN ik daar niet van dat Mycom spul bij gooie ipv waterwetter? :wink: )[/i:6e5f89da88] want anders zijn de verz. kost. hoger dan het product :roll:[/quote:6e5f89da88] die mycom zooi is geen waterwetter, die mycom zooi vervangt het demi water als je dat koopt. dus wat heb je nu nodig demi water (drogist, autogarage) (autogarage gooit het in accu's) waterwetter (computer zaak) en als je bang bent voor algen dan moet je Listerine of ander anti-bacterieel mondwater (drogist) erbij doen dis is echter niet noodzakelijk volgens rd. ik hoop het nu een beetje samengevat te hebben? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 waterwetter is orgineel voor auto's zoek es bij tune/autoshops is om het water "zachter" te maken als het ware zodat het beter warmte opneemt en niet vies word etc Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 ik heb zelf gedemineraliseerd water met HydrX er in dat werkt goed tegen algen en zorgt dat er geen probleem word als je een alu en koper samen doet en het zorgt dat beter warmte opneemt en hij is UV groen http://www.spacepromotion.nl/index.php?pnr=05&product=548 Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:aff682aefd]Inhoud: 60 ml. Een flacon volstaat voor 1 liter koelwater[/quote:aff682aefd] dure grap dan voor 8 euro.... :o waterwetter gaat 1 op 30 :roll: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.