Ga naar inhoud

Zalman koeler


Aanbevolen berichten

Ik heb net deze aangeschaafd, Zijn deze goeie koelers voor de computer systeem, Zijn deze stille koelers? Hopelijk maken ze geen geluid. 2X Zalman ZM-OP1 80mm Fan voor ZM80C-HP voor 11,00,-Euro per stuk En hoe kan ik beste laten koelen ik zet eentje aan de voorkant en eentje aan de achterkant van de computerkast. voorkant luch naar binnen en achterkant lucht eruit.
Link naar reactie
[quote:4373fca53c="shahab1155"]Ik heb net deze aangeschaafd, Zijn deze goeie koelers voor de computer systeem, Zijn deze stille koelers? Hopelijk maken ze geen geluid. 2X Zalman ZM-OP1 80mm Fan voor ZM80C-HP voor 11,00,-Euro per stuk En hoe kan ik beste laten koelen ik zet eentje aan de voorkant en eentje aan de achterkant van de computerkast. voorkant luch naar binnen en achterkant lucht eruit.[/quote:4373fca53c] Beetje vage post. Maar wat ik eruit begrijp is dat je 2 OP1's hebt gekocht om in je systeem te zetten. Ik hoop dat die schroeven gewoon passen. Op de stille stand zijn de idd best wel stil. Op normaal maken ze echter wel een beetje herrie. Trouwens was het slimmer geweest om die te vragen vóórdat je ze kocht.
Link naar reactie
Niet echt slimme aankoop inderdaad. Ik heb het sterke vermoeden dat je de fans niet in je systeem krijgt omdat de schroeven niet een standaart afstand van elkaar zitten maar speciaal voor de zalman passieve koeler. Breng ze liever even terug voor 2 80mm fans van 6,- per stuk.
Link naar reactie
:oops: Even niet goed gelezen dus. Zoals iemand ander die beter las al opmerkte. Je gaat dus 2 ventilators voor videokaart gebruiken voor kastkoeling. Helaas wordt voor deze fans nergens over "airflow" geschreven. ( zoals dat wel het geval is voor de gewone kastfan op Zalman site) Dus of die dingen genoeg lucht verplaatsen is een kwestie van expirimenteren :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...