Ga naar inhoud

temperatuur sensoren?..


Aanbevolen berichten

Mijn BIOS , daar zit iets mis. ASUS Probe geeft de temp goed aan. Maar mijn BIOS geeft ALTIJD 4 graden meer aan. Dus das wel raar. Maar ik weet dat ASUS Probe , en Speedfan goed zijn. Want ASUS Probe werdt zelf bij mijn moederbord geleverd , en ondersteund hem perfect. Ik zal eens gaan kijken naar een BIOS updater :) Want de BIOS gaf eerst aan dat mijn CPU , 100 graden was ! :roll: :o Maar dat kan helemaal niet!!!!... Dan moest mijn PC allang uitgevallen zijn , en gesmolten etc... Dus daar klopt geen hol van...
Link naar reactie
[quote:3d2209e00f="jayday"]Maar ook dat wil nog niet zeggen dat dat dan de juiste temperatuur is Duke... :wink:[/quote:3d2209e00f]Ow , Nouja ,als een programma dat aangeeft ga ik er vanuit dat het goed is :wink: Maar goed , ik zal eens kijken hoe het zonder casefans is. Edit : Ik heb 2 Casefans 1 is er op de Powerfan aangesloten op het mobo en 1 is er aangelosten op de Chassis fan op het mobo/../. Kan dat 1e kwaad? dat ie op de powerfan zit
Link naar reactie
[quote:e62181e8d1="DukeH"] Ik heb 2 Casefans 1 is er op de Powerfan aangesloten op het mobo en 1 is er aangelosten op de Chassis fan op het mobo/../. Kan dat 1e kwaad? dat ie op de powerfan zit[/quote:e62181e8d1] Nee dat kan geen kwaad, ik neem aan dat je bedoel dat de aansluiting van je casefan is aangesloten op de aansluiting die normaal gesproken is voor je powerfan? Een voordeel hiervan is als je fan en je mb snelheidsmeting hebben dat je de snelheid kan zien van die fan.
Link naar reactie
[b:9730e7632a] Sensoreigenschappen: Sensortype ITE IT8712F Sensortoegang ISA 290h Moederbordnaam Asus A7V600 Temperaturen: Moederbord 39 °C (102 °F) CPU 42 °C (108 °F) Aux 42 °C (108 °F) Koelingsventilatoren: CPU 3534 RPM Spanningswaarde: CPU Core 1.74 V +3.3 V 3.09 V +5 V 4.78 V +12 V 12.61 V +5 V Standby 4.87 V Debug Info 6D 00 C1 B2 C5 00 00 B5 FF 2A 27 FF (F7) [/b:9730e7632a] Dat geeft everest aan. Dat is in orde?
Link naar reactie
niet heel strakke voltages maar is wel in orde... Hoewel ik je casetemp toch wel hoog vind, maar misschien is het ook wel erg warm in je kamer of staat je pc te dicht tegen de muur ofzo. Maar pas had jij een topic dat je CPU 65 graden werd e.d., maar dat klopt dus helemaal niet. Of heeft die nieuwe cooler heel erg veel geholpen?? die aux temp is btw vaak een niet bestaande sensor, voor als je dat nog gaat vragen :lol: :P :P en wat gaven de andere progs aan terwijl jij everest open had staan?? Ongeveer hetzelfde??
Link naar reactie
[quote:f9f668667c="Wim Sturkenboom"]Je 3.3 en 5 volt zijn een beetje laag terwijl je 12 volt wat aan de hoge kant is. De combinatie van het eerste met het tweede duidt op een wat zwakke voeding. Zijn de waardes gemeten onder (zware) belasting?[/quote:f9f668667c]Zal ik straks eens meten. Moet zometeen weg dus.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...