Ga naar inhoud

Advies nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Ja, daar ben ik weer ... die Maze is idd. wel te vertrouwen, ik ben bij hem in Gouda langs geweest, maar heb toch net iets beters via marktplaats.nl gevonden dan wat hij aanbood. Maar hij heeft het spul al verkocht, dus dat gaat over ... Als je goed gelezen had, dan had je wel opgemerkt dat die offertes van het Athlon64 en AthlonXP systeem van SallandAutomatisering.nl kwamen (prijzen idd. excl. btw). En die kant en klare kast kwam dus van Yorcom.nl ...
Link naar reactie
Als je een nieuwe pc wilt kopen ga dan even kijken op [url]www.pcmegastore.nl[/url] Hun zijn verschrikklleljk goedkoop en ik heb er zelf mijn hardware ook vandaan. je zou ook bij alternate kunnen bestellen maar persoonlijk heb ik daar slechte ervaringen mee, maar het is jou computer en jou geld dus dat moet je zelf maar weten.
Link naar reactie
Tsja, ik heb nu goed en slecht nieuws voor mezelf. Eerst maar het goede nieuws, mijn vader kan dus wel korting krijgen: maar liefst 40%(computer tot 1400 e) :D ! En dan nu het slechte nieuws, die korting kan ie pas over een jaar krijgen omdat we nu nog een regeling hebben met onze huidige computer :cry: . Dus ik denk dat ik maar liever even een jaartje wacht en dan maar weer verder vraag of er moet wel een hele goede aanbieding komen. Maar dat denk ik niet. Nou ja, in ieder geval heel erg bedankt voor julie hulp! Ik hoop niet dat julie nu het gevoel krijgen van dat de moeite voor niks is geweet want dat is het niet! Als ik me nog een keertje bedenk op mijn besluit (dat ik het niet kan wachten) hoop ik dat ik weer op julie steun kan rekenen. Nou dat was het dan, groeten Paul.
Link naar reactie
[quote:2720cc3f14="De Hupie"]Tsja, ik heb nu goed en slecht nieuws voor mezelf. Eerst maar het goede nieuws, mijn vader kan dus wel korting krijgen: maar liefst 40%(computer tot 1400 e) :D ! En dan nu het slechte nieuws, die korting kan ie pas over een jaar krijgen omdat we nu nog een regeling hebben met onze huidige computer :cry: . Dus ik denk dat ik maar liever even een jaartje wacht en dan maar weer verder vraag of er moet wel een hele goede aanbieding komen. Maar dat denk ik niet. Nou ja, in ieder geval heel erg bedankt voor julie hulp! Ik hoop niet dat julie nu het gevoel krijgen van dat de moeite voor niks is geweet want dat is het niet! Als ik me nog een keertje bedenk op mijn besluit (dat ik het niet kan wachten) hoop ik dat ik weer op julie steun kan rekenen. Nou dat was het dan, groeten Paul.[/quote:2720cc3f14] Paul, op de valreep: bij NCAonline verkopen ze een beest van een computer, door CT ook nog als (beste) muisstil getest. Met lampjes enzo, leuk als het donker is... (lijken op een oude juke-box) Je vader past het ontbrekende bedrag wel bij als hij hem ziet. :D
Link naar reactie
[quote:6c1ccc26f7="pimrauws"] Paul, op de valreep: bij NCAonline verkopen ze een beest van een computer, door CT ook nog als (beste) muisstil getest. Met lampjes enzo, leuk als het donker is... (lijken op een oude juke-box) Je vader past het ontbrekende bedrag wel bij als hij hem ziet. :D [/quote:6c1ccc26f7] Goh, alles dus toch weer goed gekomen met die luidruchtige Airco-achtige PC... :P http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=122915&start=0
Link naar reactie
[quote:5668a8ec95="Obi-wan-kenobi"] Goh, alles dus toch weer goed gekomen met die luidruchtige Airco-achtige PC... :P http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=122915&start=0[/quote:5668a8ec95] Nou, het wachten is nog steeds op de toegezegde verbeteringen van NCA.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...