Ga naar inhoud

testen moederbord en processor xp2000


Aanbevolen berichten

hallo heb laast van een vriend een amd moederbord gehad, dat tot xp 2400 kan hebben en een amd xp2000 processo maar weet alleen niet of dit nog werkt, en vind het ook best wel zonde om maar in elkaar te zetten en kijken wat die doet met alle gevolgen van dien zodoende ben ik op zoek naar iets/ bedrijf die die dingen kan testen onafhangelijk van elkaar zodat ik weet wat er defect is heeft iemand hier ervaringen mee
Link naar reactie
Waarom vraag je dan niet aan die vriend of het nog werkt? Of heb je die processor er later bij gekregen van iemand anders? En wat voor mobo is het? Het lijkt mij dat het zou werken. De meeste AMD moederborden ondersteunen ook nog Duron en Atlon (i.p.v. XP+). Ksnap nog steeds niet wat de vraag is..... :oops: Greetz, Sylvester
Link naar reactie
Hij zou opzich moeten opstarten zonder geheugen. Maar dan kun je nog niet zien of ie het doet :-? Maar vergeet niet dat je wel meteen een koeler boven op de processor moet zetten, ook al is het maar even om te testen. :) Anders kun je hem zeker weggooien. :wink: Maar je kan het gewoon aan die gene waar je dit materiaal allemaal van hebt gehad even vragen of het allemaal nog doet. En jah, als je het zelf test kan er op zich weinig mis gaan. Als je het maar goed in elkaar zet. Dan is er geen probleem. :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...