anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Delen Geplaatst: 3 juni 2004 hallo heb laast van een vriend een amd moederbord gehad, dat tot xp 2400 kan hebben en een amd xp2000 processo maar weet alleen niet of dit nog werkt, en vind het ook best wel zonde om maar in elkaar te zetten en kijken wat die doet met alle gevolgen van dien zodoende ben ik op zoek naar iets/ bedrijf die die dingen kan testen onafhangelijk van elkaar zodat ik weet wat er defect is heeft iemand hier ervaringen mee Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Waarom vraag je dan niet aan die vriend of het nog werkt? Of heb je die processor er later bij gekregen van iemand anders? En wat voor mobo is het? Het lijkt mij dat het zou werken. De meeste AMD moederborden ondersteunen ook nog Duron en Atlon (i.p.v. XP+). Ksnap nog steeds niet wat de vraag is..... :oops: Greetz, Sylvester Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Waarom vind je het zonde om het te testen? Daar is toch nix mis mee? :wink: Dat is lijkt mij de enige manier om te kijken of het werkt.. :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 je zegt hetzelf : je wilt het niet zelf doen, en je zoekt een bedrijf. Ik denk dat elke pcboer om de hoek dat wel voor je wil doen, tegen betaling uiteraard. Succes ermee Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 maare stel dat ik dat dan als nog zelf wil doen, start een moederbord op zonder er extern geheuge in te prikke ? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Hij zou opzich moeten opstarten zonder geheugen. Maar dan kun je nog niet zien of ie het doet :-? Maar vergeet niet dat je wel meteen een koeler boven op de processor moet zetten, ook al is het maar even om te testen. :) Anders kun je hem zeker weggooien. :wink: Maar je kan het gewoon aan die gene waar je dit materiaal allemaal van hebt gehad even vragen of het allemaal nog doet. En jah, als je het zelf test kan er op zich weinig mis gaan. Als je het maar goed in elkaar zet. Dan is er geen probleem. :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Zonder geheugen start ie niet op. Je krijgt dan alleen wat piepjes te horen, maar je kan niet in de bios komen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 gewoon inbouwen anders kom je er nooit achter of het werkt, je moet wel intern geheugen gebruiken anders werkt het niet. (en een videokaart is ook vereist) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Gewoon zoals je normale setups ook in elkaar zou zetten... een andere manier is er in mijn ogen niet dus inbouwen maar zou ik zeggen! :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.