Ga naar inhoud

temperatuur probleem...


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb sinds kort een probleem. Mijn moederbord wordt 40 graden dat is goed , dat verandert ook elke keer van 40 naar 39 enzow. Maar nu komt mijn processor. Die blijft ELKE KEER op 45 Graden staan , zelfs als ik aan het gamen ben , CPu Burn draai , 3DMark :roll: Plzzz help me! Ennuh is dit ernstig?
Link naar reactie
Ik denk de chip die die sensor uitleest. Heb ik me al vaker afgevraagd. Of zoiets ligt aan de temp sensor in de processor of de chip die het uitleest. Maar de chip lijkt me het meest logisch. Ik heb laatst nog gehad dat een asus mobo beweerde dat mijn proc. op 76 graden liep. Teruggestuurd en een nieuwe gekregen.
Link naar reactie
Hmm, voel eens met je hand als ie gewoon idle is en een keer met cpu burn aan het koelblok. Ik neem aan dat ie dan toch echt warmer is. Dus dan is het toch de sensor. Je kan hem natuurlijk ook een keer op een ander mobo met de zelfde koeling zetten. Of je zet er een keer een andere koeler op.
Link naar reactie
[quote:0901c4041f="KiPSiE"]als je alleen een kapotte meter heb is er nix aan de hand of je moet een keer aan iemand vragen of je een casefan mag lenen kijken of ie dan koeler wordt zoja dan is er dus nix aan de hand zo nee dan is je metertje stuk :-?[/quote:0901c4041f] en dan moet je even kijken of je nog garantie hebt
Link naar reactie
ik denk dat de tempmeter gewoon niet in orde is. een processor die net zo warm blijft als hij zwaar wordt gebruikt als wanneer hij niks doet dan moet de sensor gewoon kapot zijn en een constante spanning afgeven. moet trouwens zeggen dat ik een casetemp van 39 graden ook erg hoog vind wat volgens mij al duid op een kapotte sensor
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...