anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Hoi ik heb sinds kort een probleem. Mijn moederbord wordt 40 graden dat is goed , dat verandert ook elke keer van 40 naar 39 enzow. Maar nu komt mijn processor. Die blijft ELKE KEER op 45 Graden staan , zelfs als ik aan het gamen ben , CPu Burn draai , 3DMark :roll: Plzzz help me! Ennuh is dit ernstig? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Ik denk niet dat daar veel aan te doen is, gewoon een rotte temp. sensor. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 [quote:ecac51557c="Comp-Freak"]Ik denk niet dat daar veel aan te doen is, gewoon een rotte temp. sensor.[/quote:ecac51557c]bedoel je die op me processor zit of wat? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Hetzelfde geeft ie BTW ook aan in de BIOS. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Ik denk de chip die die sensor uitleest. Heb ik me al vaker afgevraagd. Of zoiets ligt aan de temp sensor in de processor of de chip die het uitleest. Maar de chip lijkt me het meest logisch. Ik heb laatst nog gehad dat een asus mobo beweerde dat mijn proc. op 76 graden liep. Teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Hmm , nu springt ie steeds over van 44 naar 45.... Dus dat wil zeggen dat ie toch niet kapot is ? :D Maar hij blijft het meeste op 45 staan. mijn mobo overigens ook op dezelfde temperatuur (39) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Misschien is je koeling dan zo dat het gelijk blijft. Maar zelfs met cpu burn geen verandering? Of draait je fan dan harder? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 [quote:86cdab7700]aar zelfs met cpu burn geen verandering? Of draait je fan dan harder?[/quote:86cdab7700] Nee :( Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Hmm, voel eens met je hand als ie gewoon idle is en een keer met cpu burn aan het koelblok. Ik neem aan dat ie dan toch echt warmer is. Dus dan is het toch de sensor. Je kan hem natuurlijk ook een keer op een ander mobo met de zelfde koeling zetten. Of je zet er een keer een andere koeler op. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Ja , ik heb overigens nog NOOIT overgeklokt , Staat misschien wel in het andere topic van mij , Maar ik heb het niet gedaam hoor!!!! Maar dit kan natuurlijk altijd gebeuren :) :wink: Toch? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 als je alleen een kapotte meter heb is er nix aan de hand of je moet een keer aan iemand vragen of je een casefan mag lenen kijken of ie dan koeler wordt zoja dan is er dus nix aan de hand zo nee dan is je metertje stuk :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 [quote:0901c4041f="KiPSiE"]als je alleen een kapotte meter heb is er nix aan de hand of je moet een keer aan iemand vragen of je een casefan mag lenen kijken of ie dan koeler wordt zoja dan is er dus nix aan de hand zo nee dan is je metertje stuk :-?[/quote:0901c4041f] en dan moet je even kijken of je nog garantie hebt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 ik denk dat de tempmeter gewoon niet in orde is. een processor die net zo warm blijft als hij zwaar wordt gebruikt als wanneer hij niks doet dan moet de sensor gewoon kapot zijn en een constante spanning afgeven. moet trouwens zeggen dat ik een casetemp van 39 graden ook erg hoog vind wat volgens mij al duid op een kapotte sensor Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Kheb 't probleem ff aan un maat van mij verteld... Hij zegt dat niks aan de hand is... :) Maar k heb geen Casefans helemaal niks , alleen CPU cooler... Maarja , Als mijn PC maar werkt toch? :D Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 casefans zijn wel beter, anders word de warme lucht niet uit je pc gehaald, en zuigt je CPU koeler weer warme lucht naar binnen, en met casefans voorin kan je ook koude lucht in je kast krijgen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Maar verder werkt mijn PC super perfect!!!! :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.