Ga naar inhoud

is deze sweex behuizing goed?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:fd37e9e726="Roadmin"]Je hoeft geen gemodde te nemen maar deze zijn wel van massive metaal en super still, en bevatte echt ziek veel Fans. En Ruimte en makkelijke bevestigings opties, en een slot en temeratuur meter en fan regelaars etc. Duzzzz[/quote:fd37e9e726] http://www.tweakers.net/pricewatch/77548?Landfilter=Benelux goedkoopste TT kast is 100 euro en dan heb je nog geen voeding.... ver buiten het budget van 80 euro duzzzz *wicked* *zwaait handje gangster style* :roll: edit: ps ik word echt niet blij van mijn [i:fd37e9e726]massief[/i:fd37e9e726] stalen Chieftec van 20 kilo... doe mij maar lekker aluminium ;) maja *katsjing* zeker voor en een bigtower....
Link naar reactie
[quote:5db97da00c="Vandread"] edit: ps ik word echt niet blij van mijn [i:5db97da00c]massief[/i:5db97da00c] stalen Chieftec van 20 kilo... doe mij maar lekker aluminium ;) maja *katsjing* zeker voor en een bigtower....[/quote:5db97da00c] haahahaa! Ik heb zo'n ding met de fiets gehaalt en het duurde bijna 2 uur voor ik thuis was. Volgende keer maar bestellen.
Link naar reactie
[quote:511f39a834="Roadmin"]Ja da`s waar :lol: wel logisch he[/quote:511f39a834] af en toe nadenken kan voor jou geen kwaad [img:511f39a834]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frusty.gif[/img:511f39a834] en even kijken of wat je post ook klopt ..... ipv zeggen dat je eigen spullen het beste zijn ;)
Link naar reactie
aluminium heb ik nu, ik vind het vreselijk, het is licht als je hem verplaatst maar als je er veel aan sleutelt draait het aluminium al snel dol (of ligt het aan mij dat ik het allemaal te strak vast wel zetten :oops:) maar dat maakt niet uit als je er weinig aan sleutelt.
Link naar reactie
waarom loopt iedereen hier te zeuren over die thermaltake kasten die veel te duur zijn? doe maar ergens anders want de ts heeft er geen bal aan, aan de ts: sweex is een nette kast om een pc in te zetten als je niet overklokt ofzo voldoet die prima. als je meer erin kwijt wil, (watercooling enzovoorts) dan denk ik dat je naar een iets duurdere kast wil, als je meer van de voeding vraagt dan ook een andere voeding, maar deze voldoet voor de ts dus die is goed,
Link naar reactie
[quote:f50899c662="pcguy"]waarom loopt iedereen hier te zeuren over die thermaltake kasten die veel te duur zijn? doe maar ergens anders want de ts heeft er geen bal aan, aan de ts: sweex is een nette kast om een pc in te zetten als je niet overklokt ofzo voldoet die prima. als je meer erin kwijt wil, (watercooling enzovoorts) dan denk ik dat je naar een iets duurdere kast wil, als je meer van de voeding vraagt dan ook een andere voeding, maar deze voldoet voor de ts dus die is goed,[/quote:f50899c662] Dus als ik jou goed begrijp, is een sweex kast goed genoeg voor mij? Er zit al een voeding van 350 watt in en voor de rest ga ik mijn athlon xp 2500+ niet overklokken. Of kan ik beter de kast kopen zonder voeding en dan een andere voeding kopen die misschien stiller is?
Link naar reactie
[quote:9fa6d46f03="feike1977"][quote:9fa6d46f03="pcguy"]waarom loopt iedereen hier te zeuren over die thermaltake kasten die veel te duur zijn? doe maar ergens anders want de ts heeft er geen bal aan, aan de ts: sweex is een nette kast om een pc in te zetten als je niet overklokt ofzo voldoet die prima. als je meer erin kwijt wil, (watercooling enzovoorts) dan denk ik dat je naar een iets duurdere kast wil, als je meer van de voeding vraagt dan ook een andere voeding, maar deze voldoet voor de ts dus die is goed,[/quote:9fa6d46f03] Dus als ik jou goed begrijp, is een sweex kast goed genoeg voor mij? Er zit al een voeding van 350 watt in en voor de rest ga ik mijn athlon xp 2500+ niet overklokken. Of kan ik beter de kast kopen zonder voeding en dan een andere voeding kopen die misschien stiller is?[/quote:9fa6d46f03] stillere voeding kan je overwegen, verder is die sweex goed voor je behoeften,
Link naar reactie
[quote:53f0cc0524="pcguy"]aluminium heb ik nu, ik vind het vreselijk, het is licht als je hem verplaatst maar als je er veel aan sleutelt draait het aluminium al snel dol (of ligt het aan mij dat ik het allemaal te strak vast wel zetten :oops:) maar dat maakt niet uit als je er weinig aan sleutelt.[/quote:53f0cc0524] lol das geen alu, das prutblik :P
Link naar reactie
De Sweex kasten zijn heel goed te noemen hoor. Er wordt altijd zo zwaar overdreven. Als je het soms leest, dan zou je haast denken dat je PC niet eens op wil starten met een Sweex kast. Sommigen maken het wel heel bont. :lol: Ik heb hier ook een Sweex kast van 35 Euro en heb ook de hele voeding losgehaald die erin zit. En het is allemaal keurig gesoldeerd. Ruim bemeten koelprofien die goed in de luchtstroom staan opgesteld. Ook goede elco's. Ook deze zijn ruim overbemeten. Het ziet er echt allemaal keurig uit. Ik heb er een AMD 2400+ op lopen en overgeklokt, en het blijft allemaal rotstabiel. M'n broer met dezelfde kast heeft er zelfs een extra SCSI schijf bij inhangen. Ook overgeklokt met een P4/2600. En het spul loopt ook helemaal stabiel. M'n vader heeft ook een Sweex kast/voeding met een fors overgeklokte AMD2500+ inclusief 2 HD's en ook bij hem allemaal rotsstabiel. Er zit een 300 Watt voeding in die het echt uitstekend doet. En dat voor 35 Euro. Alleen de fan ruist iets harder dan een stille voeding. Maar het is zeer acceptabel. Het spul draait hier al ruim een jaar en ook vele uren per dag en ik heb er geen enkel probleem mee gehad. Ook mijn broer en mijn vader niet. En de Sweex kasten zien er ook nog eens gelikt uit vind ik. En als je op den duur toch een zwaardere voeding wil, dan kun je die achteraf over een tijdje altijd nog bestellen. Ik zie eigenlijk helemaal geen probleem om een Sweex kast te bestellen. Je moest een weten dat in veel duurdere merken de voedingen vaak eigenlijk niet eens zo bijzonder zijn als vermeld wordt. Ook daar vaak matige solderingen en elco's die niet echt bijzonder te noemen zijn. Laat je niet gek maken door merkenpraat. het is vaak meer de sfeer die rond een merk hangt waar je voor betaald, dan de daadwerkelijk kwaliteit. Lang leven Sweex. :D Met vette groet Kees
Link naar reactie
[quote:16d4ce10e8="feike1977"]Iemand ervaringen met een kast van het merk codegen? Dze wordt verkocht bij oa computerland.[/quote:16d4ce10e8] Ik heb zelf een codegen kast. deze: [img:16d4ce10e8]http://www.codegenworld.com/admin/pc_case/pcshow1.asp?ID=52[/img:16d4ce10e8] hij is erg stevig. Aan de zijkant is er veel ruimte voor intake (luchtgaatjes) en ik voel als ik met me hand ervoor ga daar ook duidelijk lucht in d epc trekken. Ik heb nu geen front casefan, maar ik denk dat die wel erg weinig lucht van buiten naar binnen zal kunen blazen, aangezien er maar hele kleine gaatjes zitten... Zelf ben ik bezig hem wat te modden... ik heb een sidewindow erin gezaagd, wat goed is gelukt... nu moet ik de rest nog spuiten... cd-rom drive steatlhen is wat lastiger... ik moest nu een stuk van de kast wegvijlen, omdat de cd-rom niet meer naar achteren kon... bij mijn kast zat een 350 watt voeding met de volgende voltages (de 12v lijn is wel erg hoog :-? :-? Spanningswaarde CPU Core 1.58 V +2.5 V 2.54 V +3.3 V 3.30 V +5 V 5.03 V +12 V 12.99 V VBAT Batterij 2.03 V nog ff een foto: [img:16d4ce10e8]http://home.hccnet.nl/e.vd.beek/images/pc-klein.jpg[/img:16d4ce10e8]
Link naar reactie
[quote:faac6a01b7="Vette kees"] Ik heb er een AMD 2400+ op lopen en overgeklokt, en het blijft allemaal rotstabiel.[/quote:faac6a01b7] Verhaal is zo een beetje tegenstrijdig, snapte t niet helemaal :-? rotsstabiel :wink: Ik heb hier ook een sweex case staan. Het is zeker wel een nette kast, mooie prijs en tot op zekere hoogte wel kwaliteit. Voordelen: -goedkoop -ziet er mooi uit (die ik heb, de XENON XB oid, of XS, ik weet niet meer precies..) -redelijk goede kwaliteit -voeding is tot op zekere hoogte zeer stabiel! :) nadelen: -veel te dun materiaal, heb ergens een filmpje gezien dat ze met een gewone schaar een stukkie van een sweex-case inknippen :-? -wel stevig, maar toch zit er wel wat beweging in...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...