anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Heeft iemand een sweex diamond blue/red atx behuizing met voeding van 350 Watt? En wat zijn de ervaringen met deze kast? Ik denk er over om zelf ook zo`n kast te kopen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 over het algemeen zijn sweex behuizingen nou niet echt van een goede kwaliteit.... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 maar hij doet wat ie moet doen, je PC troep bij elkaar houden :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 niet echt positief nieuws. wat is dan het probleem met deze kast? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 gwoon sweex kast en zijn goedkoop omdat ze van slechter kwaliteit zijn.. maar als je niet veel geld te besteden hebt of geen zin in hebt om veel geld voor een kast te betalen kan je ze altijd kopen... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Wat zijn dan betere alternatieven die redelijk geprijsd zijn? Een kast van bv mycom? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 das ook allemaal prut :D een goeie kast kost 70+ euro, wil je niet zoveel uitgeven --> mr. sweex is your man ;) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 sweex zijn op zich goede goedkope kasten (VOOR DIE PRIJS), voeding is prut, maar een goed systeem kan er wel in, natuurlijk is een chieftec ofzo beter en steviger maar een sweex kastje is op zich ook goed genoeg om een pc in te bouwen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 je kan bij ibo-computers kijken (staan op pc beurzen), die hebben een leuke kast voor 35 euro, zonder voeding, met een fan aan de zijkant. Je hebt geen schroevendraaier nodig om hem open te maken en hij heeft de standaard multimedia aansluitingen aan de voorkant, waarbij de 2x USB aansluitingen geen doorlus systeem is, je kan ze gewoon op je mobo vastmaken. Hoef je niets extra's voor te kopen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 aopen kasten en voedingen zijn niet heel duur, maar wel redelijk... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 wat maakt dan een kast tot een goede kast? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Ík denk: Stevig, handig, dus niet te veel schroefjes, veel ruimte, enz. Verder natuurlijk een beetje mooi en niet te duur. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:b2f5ccd004="Kaz'Duzar"]aopen kasten en voedingen zijn niet heel duur, maar wel redelijk...[/quote:b2f5ccd004]aopen voedingen zijn 8x niks die hebben enorm instabiel voltlijnen als je hem maar iets stressed Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 in de computertotaal van mei kwam de chieftec BX-02B-B-SL als beste uit de test (76 euro). Deze wil ik zelf ook aanschaffen. Ben alleen nog even op zoek naar een winkel in de buurt die hem in het assortiment heeft. Heb mycom al gemaild of zij hem kunnen bestellen maar nog geen reactie gehad. Deze kast heeft volgens de test de stilste voeding. Niet onbelangrijk vind ik zelf! Aansluitingen hdd 6x fdd 6x 5,25 inch 4x 2x USB, IEEE en audio aansluiting Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:5e85728bb7="rev"]in de computertotaal van mei kwam de chieftec BX-02B-B-SL als beste uit de test (76 euro). Deze wil ik zelf ook aanschaffen. Ben alleen nog even op zoek naar een winkel in de buurt die hem in het assortiment heeft. Heb mycom al gemaild of zij hem kunnen bestellen maar nog geen reactie gehad. Deze kast heeft volgens de test de stilste voeding. Niet onbelangrijk vind ik zelf! Aansluitingen hdd 6x fdd 6x 5,25 inch 4x 2x USB, IEEE en audio aansluiting[/quote:5e85728bb7] die prijs klopte niet helemaal... zie dit topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=118462 Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:c058fcc629="schoenie"] wat maakt dan een kast tot een goede kast? [/quote:c058fcc629] Een goede kast is ook stil, d.w.z. zo min mogelijk resonantie van de onderdelen. Geluidsniveau hangt natuurlijk ook af van de koelers (CPU, casefans en vooral de voeding) die je erin hebt hangen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 neem gewoon een sweex, nix mis mee t werkt toch ?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:5e78647076="NoepZor"]neem gewoon een sweex, nix mis mee t werkt toch ??[/quote:5e78647076] kwa stilte: die voedingen maken echt een takkeherrie Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:b055897ae2="schoenie"]wat maakt dan een kast tot een goede kast?[/quote:b055897ae2] Mijn kast, een noname blauw/wit ding 300W voor 40 euro is opzich OK. Je merkt kwaliteit verschil. Voorbeelden: Het paneeltje voor mijn mobo met de aansluitingen zoals PS/2, USB e.d. moest ik er hardhandig uiitslope om er een andere i te zetten. Een pci slot moet je ook met tang verwijderen, en ook een beetje bij de ijzere plaaten achter een 5,5 inch bay. Het materiaal is blikkig en verbuigt redelijk snel. Bij duurdere kastjes heb je mooie fanhouders en HD sleen, hier gewoon schroefgaatjes. Maar het werkt allemaaklwel, het is net wat je wilt. Als je wilt modden zou ik eengoekope nemen, heb je toch een beter gevoel bij :wink: Voedingen is ander verhaal, met de mijne no problem Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 [quote:fc2819508c="pcguy"][quote:fc2819508c="NoepZor"]neem gewoon een sweex, nix mis mee t werkt toch ??[/quote:fc2819508c] kwa stilte: die voedingen maken echt een takkeherrie[/quote:fc2819508c] Mijn broer heeft precies die kast, en ik moet zeggen dat ik hem behoorlijk stil vind anders hoor, veel stiller dan die van mij. Niet zo stil als zijn iBook natuurlijk, maar daar is weinig mee te vergelijken... :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.