Ga naar inhoud

is deze sweex behuizing goed?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
je kan bij ibo-computers kijken (staan op pc beurzen), die hebben een leuke kast voor 35 euro, zonder voeding, met een fan aan de zijkant. Je hebt geen schroevendraaier nodig om hem open te maken en hij heeft de standaard multimedia aansluitingen aan de voorkant, waarbij de 2x USB aansluitingen geen doorlus systeem is, je kan ze gewoon op je mobo vastmaken. Hoef je niets extra's voor te kopen.
Link naar reactie
in de computertotaal van mei kwam de chieftec BX-02B-B-SL als beste uit de test (76 euro). Deze wil ik zelf ook aanschaffen. Ben alleen nog even op zoek naar een winkel in de buurt die hem in het assortiment heeft. Heb mycom al gemaild of zij hem kunnen bestellen maar nog geen reactie gehad. Deze kast heeft volgens de test de stilste voeding. Niet onbelangrijk vind ik zelf! Aansluitingen hdd 6x fdd 6x 5,25 inch 4x 2x USB, IEEE en audio aansluiting
Link naar reactie
[quote:5e85728bb7="rev"]in de computertotaal van mei kwam de chieftec BX-02B-B-SL als beste uit de test (76 euro). Deze wil ik zelf ook aanschaffen. Ben alleen nog even op zoek naar een winkel in de buurt die hem in het assortiment heeft. Heb mycom al gemaild of zij hem kunnen bestellen maar nog geen reactie gehad. Deze kast heeft volgens de test de stilste voeding. Niet onbelangrijk vind ik zelf! Aansluitingen hdd 6x fdd 6x 5,25 inch 4x 2x USB, IEEE en audio aansluiting[/quote:5e85728bb7] die prijs klopte niet helemaal... zie dit topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=118462
Link naar reactie
[quote:c058fcc629="schoenie"] wat maakt dan een kast tot een goede kast? [/quote:c058fcc629] Een goede kast is ook stil, d.w.z. zo min mogelijk resonantie van de onderdelen. Geluidsniveau hangt natuurlijk ook af van de koelers (CPU, casefans en vooral de voeding) die je erin hebt hangen.
Link naar reactie
[quote:b055897ae2="schoenie"]wat maakt dan een kast tot een goede kast?[/quote:b055897ae2] Mijn kast, een noname blauw/wit ding 300W voor 40 euro is opzich OK. Je merkt kwaliteit verschil. Voorbeelden: Het paneeltje voor mijn mobo met de aansluitingen zoals PS/2, USB e.d. moest ik er hardhandig uiitslope om er een andere i te zetten. Een pci slot moet je ook met tang verwijderen, en ook een beetje bij de ijzere plaaten achter een 5,5 inch bay. Het materiaal is blikkig en verbuigt redelijk snel. Bij duurdere kastjes heb je mooie fanhouders en HD sleen, hier gewoon schroefgaatjes. Maar het werkt allemaaklwel, het is net wat je wilt. Als je wilt modden zou ik eengoekope nemen, heb je toch een beter gevoel bij :wink: Voedingen is ander verhaal, met de mijne no problem
Link naar reactie
[quote:fc2819508c="pcguy"][quote:fc2819508c="NoepZor"]neem gewoon een sweex, nix mis mee t werkt toch ??[/quote:fc2819508c] kwa stilte: die voedingen maken echt een takkeherrie[/quote:fc2819508c] Mijn broer heeft precies die kast, en ik moet zeggen dat ik hem behoorlijk stil vind anders hoor, veel stiller dan die van mij. Niet zo stil als zijn iBook natuurlijk, maar daar is weinig mee te vergelijken... :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...