Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Netjes :D top3 .... nog stukkie verder zodat je RD inhaalt ;) hoe ziet je setup er nu uit met wc enzo? pics? :lol: Ik overweeg om een "top 10 64bits cpu" te maken. Dat houd het voor de overige AMD eigenaars wat leuker, want nu kunnen echt alleen degene met super hardware qua Athlon spullen in de AMD top 10 blijven. En daar kan in de toekomst wellicht ook de Intel variant tussen?
Link naar reactie
zeker bang uit de top 10 geschopt te worden? :P maar oke het is idd wel een goed idee, vooral omdat er nog zoveel gewone athlon's zijn. sta ik er misschien ook weer in :roll: ben nog een seconden langzamer dan jouw vandread met mijn atlhon 2400 mobile. (heb nu een epox 8RDA3+ waar ik niet hoger dan 210 kom :roll: verder is het trouwens een leuk moederbordje
Link naar reactie
[quote:ebaf264510="zjarl"]zeker bang uit de top 10 geschopt te worden? :P maar oke het is idd wel een goed idee, vooral omdat er nog zoveel gewone athlon's zijn.[/quote:ebaf264510] ook ;) nah niet echt ... binnekort zit ik er wel weer in dat is het probleem niet... (ben er al uit maar die ene meneer Juggernaut moet even duidelijk zijn over wat ie nou gedaan heeft) Maar omdat de gemiddelde enthousiasteling op C!T niet de typische DOC'er is met plenty centjes is het wel zo leuk. (ook omdat we weer richting de winter gaan en de prestaties dan ook weer iets kunne worden verbeterd ;)) Ik ben benieuwd wat mods (en met name onze enigszins leuk overclockende RD) ervan vinden. :roll:
Link naar reactie
Pics nog steeds hetzelfde als [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=839608#839608]hier[/url] (in het topic over die aqaucomputer set). Ik ga vanmiddag een vcore modje doen, kijken of dat helpt met verder oc'en. Maar goed, nu nog RD voorbij. :lol: :P Waterkoeling is een oude bekende set, waterchill met cpu nb en vga en de hydor l30 + 240 mm (edit: zullen we er maar radiator van maken). :lol: Ik zit er wel over te denken om een peltje ertussen te doen maar dan moet eerst de voltmod gelukt zijn. :lol:
Link naar reactie
[quote:9645c43f52="pcguy"] Ik ga vanmiddag een vcore modje doen, kijken of dat helpt met verder oc'en. Maar goed, nu nog RD voorbij. :lol: :P :[/quote:9645c43f52] dat is lastig, je hebt namelijk 512kb l2 cache, de 1mb die de clawhammer heeft is bij Pifast best handig. Je kan me wel voorbij maar dan moet je de zelfde cooling als YoupY hebben. ;)
Link naar reactie
't zou dan wel zo eerlijk zijn als je maar 1x in beide lijsten mag staan. Dus als je al in de A64 lijst staat, dat je dan niet ook nog in de AXP lijst kan staan. Anders gaan de A64 bezitters even hun vorige AXP score van stal halen. Nouja, lijkt me gewoon niet leuk. ;) Een top .... waar iedereen in komt te staan zou nog mooier zijn, maar dat zou wat veel werk zijn om bij te houden :)
Link naar reactie
[quote:e5d762a043="Red Dragon"][quote:e5d762a043="pcguy"] Ik ga vanmiddag een vcore modje doen, kijken of dat helpt met verder oc'en. Maar goed, nu nog RD voorbij. :lol: :P :[/quote:e5d762a043] dat is lastig, je hebt namelijk 512kb l2 cache, de 1mb die de clawhammer heeft is bij Pifast best handig. Je kan me wel voorbij maar dan moet je de zelfde cooling als YoupY hebben. ;)[/quote:e5d762a043] Dat is zo, jou haal ik waarschijnlijk toch niet in. Ik wil wel proberen om onder de 50 te komen maar of dat gaat lukken, geen idee ik zie het wel. En @Ruudfeen: een top voor alles is niet eerlijk. De intels worden eruit geduwt door de AXP's en die worden er op hun beurt uitgegooid met een A64.
Link naar reactie
[quote:fbdf616cb2="pcguy"]En @Ruudfeen: een top voor alles is niet eerlijk. De intels worden eruit geduwt door de AXP's en die worden er op hun beurt uitgegooid met een A64.[/quote:fbdf616cb2] Daarmee bedoelde ik een AMD Top xx, waarin alle AMD systemen komen. En die kan bij wijze van spreke oneindig lang worden, zo wordt niemand eruit gekicked. Maar nogmaals, dat zou wat veel werk worden, als zelfs de vrienden van het software gedeelte mee gingen doen :) .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...