Ga naar inhoud

Jou voorkeur


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:cd31dd8157="Mc lick"][quote:cd31dd8157="Vandread"][quote:cd31dd8157="Mc lick"] en dit allemaal gekoeld met stikstoff.[/quote:cd31dd8157] als je niet weet waar je het over hebt hou je mond dan ;) want dan ben je iedere 5 minuten bezig met bijvullen ofzo :P grappig eigenlijk dat iedereen raptors zegt... want eigenlijk heeft RD gelijk met z'n scsi... die zijn toch nog ietsje beter :)[/quote:cd31dd8157] wat is dat nou weer voor opmerking er werd gevraagd wat je wou of het kan is een tweede.Maar met dat bijvullen is vast wel wat op te vinden voor 20 000 euro en dat je het zou moeten bijvullen om de 5 min dat snap ik ook wel. groetjes[/quote:cd31dd8157] Natuurlijk is daar niets op te vinden. Denk er eens bij na :wink: Een automatische vloeibaar-stikstof-gieter ofzo? Je zou toch telkens moeten bijvullen en je kan m dus niet binnen zetten, teveel stikstof in de lucht is ook niet zo leuk :wink: Als je niet wat het inhoudt, moet je het ook niet wensen :wink: Natuurlijk moet het kunnen! Anders zou ik wel een Opteron-plank willen met daarop 16 Opteron 852's (zijn nog lang niet uit), deze allemaal met stikstof koelen en overklokken naar 18GHz. Het systeem moet alles zelf doen, ik wil er niets aan doen. Ik wil een ATI X990 (geen fucking idee of die ooit uit zal komen :wink: ) die de mooiste dingen zelf voor mij doet. Lees de vraag ook eens een keer na van de TS, die vraagt wat je zult kopen. Ik denk dan ook dat het moet kunnen he, je kan geen onmogelijke dingen kopen. :) Oja, om toch MS een beeeetje te steunen zal ik mss een licentie kopen, verdienen ze wel na alle software die ze mij aangeboden hebben :wink: Oja, groeten hoeft niet hor, die krijg je automatisch bij elke post :wink: :wink: :wink: Maar alles mag [quote:cd31dd8157="Ruudfeen"] *Ruud wordt een beetje gek van dat stuk herrie naast zich[/quote:cd31dd8157] Ruilen van pc? :lol:
Link naar reactie
[quote:fb6890c995="Obi-wan-kenobi"][quote:fb6890c995="Vandread"] kunnen we hieruit concluderen dat 20.000 euro voor een desktop pc redelijk belachelijk is..... :roll: [/quote:fb6890c995] Ik heb de oplossing: Koop een Intel P4 EN een AMD64! Eventueel in een draadloos netwerkje. :P[/quote:fb6890c995] dan heb je ook nog geld over voor een leuke grote breedbeeld bak met homecinemaset :D
Link naar reactie
[quote:8ea77ada8e="Vandread"][quote:8ea77ada8e="Mc lick"] en dit allemaal gekoeld met stikstoff.[/quote:8ea77ada8e] als je niet weet waar je het over hebt hou je mond dan ;) want dan ben je iedere 5 minuten bezig met bijvullen ofzo :P grappig eigenlijk dat iedereen raptors zegt... want eigenlijk heeft RD gelijk met z'n scsi... die zijn toch nog ietsje beter :)[/quote:8ea77ada8e] SCSI maakt wel veel meer lawaai :-) tenminste de schijven die we hier als SCSI hebben liggen :-) maar waarom ga je voor 1 pc :P ik zou een computer uit de VS halen , van AlienWare of FalconPC :-) kijk daar ook maar eens :-)
Link naar reactie
[quote:e09301ceed="JeroenSpock"]opteron? koop dan gelijk een intel itanium 2 1,5 ghz, wel die met 32 Mb cache. hou je ook nog 14000 euro over[/quote:e09301ceed] Nadeel van die Itanium (2) is dat er nauwelijks software voor is. Je kunt er eigenlijk alleen databases en dergelijke op draaien. Da's niet echt waar ik m'n desktop voor heb... Tenzij je de x86 emulatie wilt gebruiken, maar dan ben je net zo goed af met een 1,5GHz P4. :P
Link naar reactie
athlon fx 5* mobo waar die fx opkan(wel de beste dan? :lol: ) 2048 aan bh5 mem van corsair ocz watever radeon x800 scsi schijf raptor 74g van wd@10.000rpm 21 inch tftje nventiv mach 3 koeling lian li kast met tagan 480 wat 5.1 suround setje met dikke subwoofer dat was het wel zo'n beetje denk wel dat je hier vet op kan gamen enzow ook oc'én met die nventiv koeling 8)
Link naar reactie
hehe kijk op alienware :wink: kan je je eigen comp in elkaar zetten heb dit gedaan (alweer tijdje geleden) Aurora™ System $16,490.00 3-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service Alienware Full-Tower Case (420-Watt PS) - Martian Red AMD Athlon™ 64 FX-51 Processor with HyperTransport Technology Ajigo High Performance Heatsink / Fan Unit for Athlon 64 Processors ASUS SK8V - VIA K8T800 Motherboard 2GB Corsair XMS DDR SDRAM PC-3200 Registered ECC - 4 x 512MB Module Alienware Extreme Edition GeForce™ FX 5950 Ultra 256MB 8x AGP w/DVI & S-Video AlienIce™ Video Cooling System - Astral Blue 500GB Western Digital Caviar SE Serial ATA RAID 0 Array 250GB Western Digital Caviar SE Serial ATA 7,200 RPM 8MB Cache Plextor PlexWriter Premium 52x32x52x CD-RW - Black Plextor PX-708A 8x DVD±R/W Drive - Black 3.5" 1.44 MB Floppy Disk Drive - Black Verbatim DataLifePlus CD-R 52x 80 Minute 50-Pack Spindle Verbatim DataLifePlus CD-RW 16x-24x Speed 74 Minute 10-Pack Verbatim DataLifePlus 4.7GB 2.4x Speed DVD+RW 3-Pack in Jewel Case Verbatim DataLifePlus 4.7GB 4x Speed DVD+R 1-Pack Creative Sound Blaster® Audigy 2 ZS Platinum Pro - 7.1 Integrated 3com® Gigabit Ethernet Adapter US Robotics 56K V.92 Performance Pro Modem Alienware™ USB 2.0 128MB Flash Drive Microsoft® Windows® XP Professional NEC 30" LCD3000 LCD - Black NEC 30" LCD3000 LCD - Black Klipsch ProMedia™ Ultra 5.1 500-Watt Speakers Microsoft Multimedia Keyboard - Chameleon Red-Gold - Limited Edition Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 - USB - Chameleon Red-Gold - Limited Edition Lexmark-X6170 All-In-One Office Center with 6' USB Cable Belkin Universal UPS 1200VA Alienware™ USB 2.0 256MB Flash Drive Alienware™ USB 2.0 32MB Flash Drive Alienware™ USB 2.0 16MB Flash Drive Iomega Zip® 250MB USB Zip Drive Microsoft Wireless Base Station Microsoft Wireless USB Adapter Logitech® Cordless Rumblepad™ Logitech® MOMO® Racing Wheel Saitek Cyborg 3D Rumble Stick Belkin Nostromo™ SpeedPad n52 USB Creative® NOMAD® Jukebox Zen Xtra 30GB USB 2.0 Logitech QuickCam Pro 4000 15' USB 2.0 Cable with Red LEDs Alienware Casual Gaming Bundle Alienware Home Essentials bundle Berg software AlienAdrenaline: Video Performance Optimizer Free Alienware® T-Shirt - Black AlienAutopsy: Automated Technical Support Request System Subtotal: $16,490.00
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...