Ga naar inhoud

Hoover was/droogcombinatie HNWF 6165


Gummo

Aanbevolen berichten

Error 11 staat voor \"faulty dryer board or wiring\" Dus een fout in de elektronica voor het droger gedeelte of alles wat daar bij komt zoals verwarmings element, temperatuur sensor en ventilator. Service manual staat http://elektrotanya.com/hoover_hnwf6165-88.pdf/download.html. De site is traag, even wachten en dan rechts onder in kiezen voor \"Get Manual\" Het genoemde dryer board is in de manual aangeduid als dryer module / wd board en onderdeel 479R. Controleer of de ventilator wel (soepel) draait. Controleer het element en de beide thermostaten/clixons in het lucht circuit van het element. Wat de waarden van het element en de thermostaat moeten zijn weet ik niet.
Link naar reactie
heel hartelijk dank voor je reactie! Ik weet niet goed wat ik moet, het is gewoon geen fijne machine, al meerdere keren, in de 3 jaar dat we hem nu hebben voor grote reparaties gestaan. Gelukkig deels wel onder garantie. Heb nu de neiging m\'n strop maar te nemen en de machine weg te doen en een andere te kopen.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb ook een hoover met het zelfde probleem, dit is voor gekomen na een stroomstoring. Mijn droger stond aan toen de stroom weg viel. Nu wilde ik gaan droger en rook ik een branderige geur alsof stof verbrand werd. Vanaf toen kreeg ik ook deze storing en droogt hij niet meer. Hoor ook de ventilator niet meer wat ik voorheen wel hoorde. Ik heb hem nu vier jaar maar heb ook veel problemen met de machine. Erg jammer dit gelukkig ben ik dus niet de enige
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...