Ga naar inhoud

Geen signaal


Aanbevolen berichten

Als dat niets oplevert moet je alles loshalen en enkel met moederbord, processor, videokaart en geheugen proberen te starten. Als er dan nog steeds 'no signal' staat, dan moet je de onderdelen indien mogelijk een voor een omwisselen met een andere PC om zo te achterhalen wat er kapot is. Ook een belangrijke hulpbron kunnen beepcodes zijn. Hoor je nadat je de computer hebt aangezet nog piepjes? Zo ja dan moet je opschrijven hoeveel en welke kort en welke lang zijn (bijvoorbeeld kort-kort-lang). Vervolgens kun je op internet of in de manual van je moederbord vinden welke foutmelding er bij de gevonden beepcode hoort.
Link naar reactie
[quote:4c80b29f5c="Max Whyte"]Cmos -Geen verandering,Geen piepjes,geen signaal Al het geheugen eruit-Geen piepjes-geen signaal Na het strippen -Geen piepjes- geen signaal Mag ik aannemen dat het mob gesneuveld is ? Of de processor?[/quote:4c80b29f5c] ik vrees voor je mobo, heel de cpu er eens uit en probeer dan eens op te starten als hij dan niet aan het loeien gaat dan is je mobo kaduuk lijkt mij maar draaien je fans wel? en je hdd's kan je die horen? zo nee dan kan het ook de voeding nog zijn
Link naar reactie
Ik heb precies hetzelfde. AMD athlon 1333 Epox 8KTA3 MOBO. Pc liep de hele tijd vast totdat ie totaal niets meer deed. Geen video signaal totaal geen beeld. Videokaart doet het in een andere pc wel. Kom ook de bios niet in (er is geen beeld) Ook geen geluid of bliepjes bij het opstarten CPU eruit gehaald opgestart en totaal niets je hoort alleen dat de HD loopt. De code op het MOBO bestaat niet in de handleiding "twee 6jes met de rug tegen elkaar!!!!" Waarschijnlijk het mobo stuk of de cpu of de bios????????? Hoe kom ik erachter wat het is? Jos
Link naar reactie
[quote:cd3aa1949b="josk"]Ik heb precies hetzelfde. AMD athlon 1333 Epox 8KTA3 MOBO. Pc liep de hele tijd vast totdat ie totaal niets meer deed. Geen video signaal totaal geen beeld. Videokaart doet het in een andere pc wel. Kom ook de bios niet in (er is geen beeld) Ook geen geluid of bliepjes bij het opstarten CPU eruit gehaald opgestart en totaal niets je hoort alleen dat de HD loopt. De code op het MOBO bestaat niet in de handleiding "twee 6jes met de rug tegen elkaar!!!!" Waarschijnlijk het mobo stuk of de cpu of de bios????????? Hoe kom ik erachter wat het is? Jos[/quote:cd3aa1949b] je kan een andere cpu proberen maar het lijkt met sterk dat die kapot is, je mobo zou als je hem eruit haalt moeten gaan loeien (of andere foutmelding door middel van geluid geven) dus ik vrees je mobo, als er nog garatie op zit gewoon omruilen je mobo, mog die het niet zijn heb je dat iig uitgesloten, voor cpu geld hetzelfde dat je hem moet omruilen voor garantie als je dat nog hebt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...