anoniem Geplaatst: 28 april 2004 Delen Geplaatst: 28 april 2004 Mijn PC lijkt dood! Bij opstarten blijft de monitor aangeven "geen signaal"! Andere video kaart helpt niet. Het moederbord is A7N8X-E Deluxe Wat kan ik doen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2004 probeer eens een cmos clear Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2004 Als dat niets oplevert moet je alles loshalen en enkel met moederbord, processor, videokaart en geheugen proberen te starten. Als er dan nog steeds 'no signal' staat, dan moet je de onderdelen indien mogelijk een voor een omwisselen met een andere PC om zo te achterhalen wat er kapot is. Ook een belangrijke hulpbron kunnen beepcodes zijn. Hoor je nadat je de computer hebt aangezet nog piepjes? Zo ja dan moet je opschrijven hoeveel en welke kort en welke lang zijn (bijvoorbeeld kort-kort-lang). Vervolgens kun je op internet of in de manual van je moederbord vinden welke foutmelding er bij de gevonden beepcode hoort. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 Cmos -Geen verandering,Geen piepjes,geen signaal Al het geheugen eruit-Geen piepjes-geen signaal Na het strippen -Geen piepjes- geen signaal Mag ik aannemen dat het mob gesneuveld is ? Of de processor? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 [quote:4c80b29f5c="Max Whyte"]Cmos -Geen verandering,Geen piepjes,geen signaal Al het geheugen eruit-Geen piepjes-geen signaal Na het strippen -Geen piepjes- geen signaal Mag ik aannemen dat het mob gesneuveld is ? Of de processor?[/quote:4c80b29f5c] ik vrees voor je mobo, heel de cpu er eens uit en probeer dan eens op te starten als hij dan niet aan het loeien gaat dan is je mobo kaduuk lijkt mij maar draaien je fans wel? en je hdd's kan je die horen? zo nee dan kan het ook de voeding nog zijn Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 kan een geheugen probleem zijn. maar als het toch je mobo is . dan heb je voldoende garantie ASUS geeft drie jaar garantie op zijn mobo's Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 Ik heb precies hetzelfde. AMD athlon 1333 Epox 8KTA3 MOBO. Pc liep de hele tijd vast totdat ie totaal niets meer deed. Geen video signaal totaal geen beeld. Videokaart doet het in een andere pc wel. Kom ook de bios niet in (er is geen beeld) Ook geen geluid of bliepjes bij het opstarten CPU eruit gehaald opgestart en totaal niets je hoort alleen dat de HD loopt. De code op het MOBO bestaat niet in de handleiding "twee 6jes met de rug tegen elkaar!!!!" Waarschijnlijk het mobo stuk of de cpu of de bios????????? Hoe kom ik erachter wat het is? Jos Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 [quote:cd3aa1949b="josk"]Ik heb precies hetzelfde. AMD athlon 1333 Epox 8KTA3 MOBO. Pc liep de hele tijd vast totdat ie totaal niets meer deed. Geen video signaal totaal geen beeld. Videokaart doet het in een andere pc wel. Kom ook de bios niet in (er is geen beeld) Ook geen geluid of bliepjes bij het opstarten CPU eruit gehaald opgestart en totaal niets je hoort alleen dat de HD loopt. De code op het MOBO bestaat niet in de handleiding "twee 6jes met de rug tegen elkaar!!!!" Waarschijnlijk het mobo stuk of de cpu of de bios????????? Hoe kom ik erachter wat het is? Jos[/quote:cd3aa1949b] je kan een andere cpu proberen maar het lijkt met sterk dat die kapot is, je mobo zou als je hem eruit haalt moeten gaan loeien (of andere foutmelding door middel van geluid geven) dus ik vrees je mobo, als er nog garatie op zit gewoon omruilen je mobo, mog die het niet zijn heb je dat iig uitgesloten, voor cpu geld hetzelfde dat je hem moet omruilen voor garantie als je dat nog hebt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 Ik heb dit ook gehad...na alles een keertje los te halen bleek dat er een S-ATA draad een beetje tussen het geheugen en het mobo zat, zodat die niet helemaal goed comtact maakten.. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.