Ga naar inhoud

ken niet in mijn bios komen


Aanbevolen berichten

ik heb het al gevonden nou me volgende vraag ik wil mijn pc ffies clocken :P maar in een verhaaltje wat ik had gelezen zijden ze dat ik de cpu fsb/pci clock moest hebben daarvoor maar die ken ik niet vinden maar wel de fsb freqency en die staat op 133mhz en ik ken hem naar 166mhz zette dat is het kleinste stappie wat ik ken doen van 133mhz naar 166mhz is dat wel verstandig wat win ik ermee en is dit het zelfde als die cpu fsb /pci clock?? o jah ik heb een amd xp2400
Link naar reactie
[quote:cf3c9d13ad="blink"]ik wil niet onbeleefd zijn ofzo maar het zou fijn zijn als ik ook eens antwoord op mijn vraag krijg[/quote:cf3c9d13ad] 1. Verwacht je serieus antwoord binnen een halfuur? Zou misschien mooi zijn, maar zo werkt het niet! Zeker niet met zo'n opmerking, dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd. 2. Heb je geen boekje van je moederbord waarin meer info staat over welke instellingen je kan en mag veranderen?
Link naar reactie
[quote:6f9ef14906="Maarten81"][quote:6f9ef14906="blink"]ik wil niet onbeleefd zijn ofzo maar het zou fijn zijn als ik ook eens antwoord op mijn vraag krijg[/quote:6f9ef14906] 1. Verwacht je serieus antwoord binnen een halfuur? Zou misschien mooi zijn, maar zo werkt het niet! Zeker niet met zo'n opmerking, dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd. 2. Heb je geen boekje van je moederbord waarin meer info staat over welke instellingen je kan en mag veranderen?[/quote:6f9ef14906] 1/2 uur????? 14 minuten rtfm
Link naar reactie
Je schrijft heel irritant Nederlands, bent onduidelijk en ongeduldig: slechte combinatie als je op goede hulp uit bent. Doe er wat aan zou ik zeggen. De instelling die jij in het BIOS gevonden hebt is waarschijnlijk dezelfde als diegene die in het verhaal met FSB/pci clock bedoeld wordt. Wellicht handig om te vertellen wat je precies hebt gelezen erover. Dat je de FSB in het BIOS enkel van 133MHz naar 166MHz kunt zetten komt wel vaker voor. Wat voor een moederbord heb je (merk+model)? Wat je kunt doen is softwarematig de FSB gaan veranderen. Om hem in een keer 33MHz te verhogen in het BIOS is namelijk geen optie. De PC zal dan waarschijnlijk geeneens opstarten. Softwarematig overklokken kan met programma's als CPUcool en SoftFSB: Google is je vriend.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...