Ga naar inhoud

WD 80gb hd word soms nie herkend....


Aanbevolen berichten

soms als ik mn pc helemaal wil afsluiten dus afsluiten in windows gaat alles goed. zodra hij uitstaat(meestal savonds) en ik zet um smorgens weer aan dan komt er eerst iets met dattie het bootdevice nie kan vinden. Dan druk je op reset en dan vintie um weer en dan bootie wel gewoon tot windows. Iemand een idee van dit probleem? :(
Link naar reactie
Het lijkt erop dat ie 'm bij een 'cold boot' (met powerknop) niet vindt en bij een 'warm boot' (resetknop) wel. Dit ging voorheen wel goed? Het lijkt me dat er iets gewijzigd moet zijn ... 1. toegang tot de HDD: firmware BIOS mobo geflasht? 2. bestandsindeling HDD gewijzigd, andere partitieindeling/wijze van formatteren, FAT(32), NTFS? 3. opstartsequence FDD/CD-ROM/HDD gewijzigd? 4. zitten alle IDE-kabeltjes wel goed over de pinnetjes?
Link naar reactie
[quote:a4ea7caae0="Martijn Hogendorf"]Ik heb het zefde alleen dan met een maxtor schijf. Had er zelf ook gister een topic over geopend [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=118890[/url][/quote:a4ea7caae0] klopt, ik heb alleen een western digital 80gb en jij hebt een maxtor 120gb, maar ik dacht dat het 2 compleet verschillende hd's waren, daarom had ik ut maar nie in jouw topic gezet.
Link naar reactie
[quote:38547b69cf="Rick Gimpel"]Ja en de leeftijd van je pc. Je hebt misschien te maken met een responsetijd.Het kan zijn dat je HD minder snel reageert dan jou pc wenst. Zet die eens minder. Maar geef in elk geval wat meer info over jouw systeem.[/quote:38547b69cf] Kan wel kloppen, ik zie dat veel van de asus mobo's erg snel de post en zo doorlopen. (bijna niet te volgen op scherm)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...