Ga naar inhoud

amd 3200+ en asus a7n8x


Aanbevolen berichten

Ik heb een asus a7n8x 2.0 de luxe moederbord met de nvidia chipset ik heb daar een amd athlon xp 3200+ op gezet maar als ik de fsb instel op 200 en de multiplier op 11 stopt hij ermee zodra windows een beetje is opgestart (dus niet helemaal) Wat doe ik verkeerd? Bios versie 1007 de laatste dus.
Link naar reactie
[quote:4ff3c52570="knilles"]Ik heb een asus a7n8x 2.0 de luxe moederbord met de nvidia chipset ik heb daar een amd athlon xp 3200+ op gezet maar als ik de fsb instel op 200 en de multiplier op 11 stopt hij ermee zodra windows een beetje is opgestart (dus niet helemaal) Wat doe ik verkeerd? Bios versie 1007 de laatste dus.[/quote:4ff3c52570] Voor de duidelijkheid : treed dit op bij het installeren van windows ? Of bij een reeds bestaande Installatie, indien dit het geval is zou ik windows opnieuw installeren
Link naar reactie
[quote:91e26d6cde="plextor"]wat voor geheugen heb je. dat moet wel ddr 400. pc3200 zijn.[/quote:91e26d6cde] Zit wel wat in ja. Anders ben je gewoon aan het overclocken. Misschien dat dan het geheugen het niet aan kan. Ff wat meer informatie a.u.b. Wat voor geheugen heb je? Is dit een nieuw systeem of een upgrade. (wat voor proc. zat er eerst op)
Link naar reactie
opnieuw installeren van windows is de beste oplossing, daar je geheugen zeker en vast in orde is, (is je voeding zwaar genoeg?) heb zelf hetzelfde mobo en een 2500+ in en draai op 3200+, zie ook eens naar de koeling, heb ook windows opnieuw moeten installeren, laat iets weten, veel succes elie
Link naar reactie
[quote:6476d568d6="scarry harry"]Wat ook misschien kan helpen is de jumpersettings op het bord. Blz 21 van je manual kan je cpu fsb settings veranderen. Deze jumpers zitten links van je North Bridge.[/quote:6476d568d6] Klopt, als je deze instellingen aanpast, moet je dat volgens mij én in de bios, én op het mobo met jumpers doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...