Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van dit systeem?


Aanbevolen berichten

Mijn vader kan via zijn werk weer mee doen aan een pc prive project. Helaas is het bedrag daarvoor een beetje minder geworden. Van 2269 euro naar het enorme bedrag van 1415 euro!! Maar goed ik ben even bezig geweest met een goed systeempje de bouwen en heb het volgende bedacht. [url=http://www.tweakers.net/ext/pricewatch/?Action=Winkelkar&Koekje=70753%2F1%2C80115%2F1%2C66231%2F1%2C67630%2F1%2C60475%2F1%2C29930%2F1%2C26428%2F1%2C71002%2F1%2C35859%2F1%2C36532%2F1%2C71618%2F1%2C51289%2F1%2C65355%2F1%2C]toekomstig systeem[/url] Zoals je ziet zal het geheel ongeveer 1740 euro kosten dat is zonder 16% belasting 1461 euro. Iets teveel maar het duurt nog even en dan zullen de prijzen wel weer wat zakken en anders maar ergens op bezuinigen. Nu is mijn vraag natuurlijk wat vinden jullie van het systeem. Kan alles samen werken en ben ik niks vergeten. Of wat zouden jullie veranderen. Zijn alle onderdelen kwalitatief goed en vooral heb ik een goed merk moederbord en 3d kaart (ati) of raden jullie een ander merk aan. De dvd-brander heb ik express weggelaten omdat ik wil wachten op de branders die 2 kanten kunnen beschrijven. En de 9800pro wil ik later van een betere koeler voorzien en hem dan upgraden naar een 9800XT. Ik wil het systeem ook licht gaan overkloken. Alvast bedankt voor alle tips die hopelijk komen.
Link naar reactie
om te weten of alles goed past en werkt, zou ik even de pc-builder van www.alternate.nl gebruiken, dan kun je tevens zien of je misschien nog dingen bent vergeten die noodzakelijk zijn voor een systeem... Ik geloof dat je geen diskette station hebt, ik weet niet of dat express is, omdat je hem misschien niet meer nodig hebt (usb stick) En je zou een goedkopere kast kunnen nemen als je moet gaan bezuinigen... Ik zou er niet al te veel van uit gaan dat de prijzen veel zullen gaan zakken...van sommige producten gaat hij zelfs alleen omhoog...
Link naar reactie
zelf zou ik nog even wachten tot de introductie van de nieuwe Ati X800 Serie { R420 } , dit omdat de prijzen van de Radeon 9800XT enz. dan verder gaan dalen , denk ik . , en de 9800Pro 256 MB is niets vergeleken met de nieuwe Nvidia , hopelijk ook met de nieuwe Ati X800 :D voor de rest goed systeem , alleen het moederbord zou je nog kunnen veranderen , van de meesten hoor ik dat de MSI K8T NEO het beste is voro een A64' op het moment. en een voeding van 400+ Watt zou ook niet verkeerd zijn , zelf zou ik wat bezuinigen op de kast , gewoon die antec kopen met 430 watt erin ofzo. :wink: en als harde schijf zou ik een seagate nemen , deze presteert beter als de WD , die een stuk slomer was in de C!T test van S-ata. { moet je natuurlijk wel een Serial-ATA nemen .. } [quote:b1b7eadc6e="@ liq.."]zit er overigens al een voeding in die kast? ik wist niet dat je mettweakers.net ookzo makkelijk een lijstje kon samenstellen en het via hun kon kopen... werkt dat een beetje?[/quote:b1b7eadc6e] nej dat werkt niet , is gewoon om te kijken hoe duur het is , kijk dit maar eens ;) http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Action=Bestelling&Landfilter=&Verzend=1 moeten nog verzendkosten bij , dus je bestelt gewoon bij elke winkel :P en het probleem is : pc-prive heeft 1 offerte nodig als ik me niet vergis ;) als ik jouw was zou ik gewoon ff iets bij de salland configureren , bij PC-Wizard of bij de Zelf Samenstellen link , je wilt amd 64 , hier is basis, https://82.150.135.66/completeproductweb.do#
Link naar reactie
houd er wel rekening mee dat je nu iedere keer de goedkoopste winkel hebt gepakt voor alle onderdelen en je zult waarschijnlijk niet bij alle winkels 1 onderdeel gaan halen wat zowieso duurder is. Maar als je naar 1 winkel toe gaat mag je er denk ik makkelijk nog 50-100 euro bij optellen, want 1 winkel vinden die alle onderdelen voor de laagste prijs verkoopt bestaat niet. ps. ik zou idd voor een radeon 9800 pro 128mb gaan die is ruim 150 euro goedkoper en je merkt er niets van.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...