Ga naar inhoud

Teveel koelpasta op een cpu


Aanbevolen berichten

Hallo, Een vriend van mij heeft zijn computer omgebouwd in een nieuwe kast. Hij heeft tevens een nieuwe cool er gekocht voor op zijn processor. Hij heeft er een dikke ;aag koel pasta opgedaan. Bij het opdrukken van de cooler is er een stukje van de cooler shet afgebroken. Het was een moederbord vanuit een medion computer. En naar mijn mening is de coole r die op het moedervbor moet niet helemaal geschikt. Nu lag de cooler dus niet vast op de cpu maar door de dikke laag koelpasta die hij er op had gesmeerd bleef de cooler er vast op zitten. Nu het PROBLEEM: als hij de pc aandoet komen er allemaal rare tekens in beeld. Ik denk dus persoonlijk dat hij teveel pasta op de cooler heeft gedaan en/of de cpu en moederbord is aangetast. Iemand een idee. Ik denk persoonlijk dat hij een nieuwe cpu en board moet kopen.
Link naar reactie
[quote:6292c2b4dd="M.V. Wesstein"]Klinkt idd als: RIP! :cry: :oops: :evil: Als die vriend mazzel heeft werkt z'n mobo nog, zoniet: meteen upgraden ;) Groet, M.V. Wesstein[/quote:6292c2b4dd] Niet iedereen heeft er geld voor ;) Maar leen eens een processor van iemand ? en monteer die goed (of laat het doen door een pc winkel, vragen of ze je pc willen testen met een andere cpu)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...