Ga naar inhoud

MSI KT6 Delta probleem


Aanbevolen berichten

Mijn MSI KT6 Delta met AMD 3200+ XP (2.466 MHz)CPU wordt door mijn moederbord een bussnelheid van 100 MHz toegewezen (CPU-snelheid: 1100 MHz). Als ik handmatig de bussnelheid wil wijzigen in het Bios, wil de PC niet meer booten. Dat wil zeggen, ik krijg totaal geen beeld. Het kan dus ook iets met de videokaart zijn. Of misschien het geheugen? Het maakt niet uit of ik 101 MHz of 200 of 266 MHz instel, hij vertikt het gewoon. Iemand enig idee? Moederbord is een MSI KT6 Delta 512 MB PC 3200 van Kingston Videokaart: AOpen Aeolus Geforce FX5700 Verder nog een standaard netwerkkaartje en een soundblaster kaartje, 2 SATA schijven en een DVD-speler. Wat zie ik over het hoofd????
Link naar reactie
haal eerst eens alle zooi eruit, wacht daarna een keer als ie niet meteen boot (kan namelijk even duren als je fsb verandert) stop de cpu er eens opnieuw in, dan zou hij een melding moeten geven dat je cpu gewijzigt is en dan zou je hem zo in moeten kunnen stellen als dat niet lukt, haal je cpu eruit en ga naar de winkel waar je hem gekocht heb en vraag om een garantie exemplaar werkt dat ook niet, dan je mobo ook voor garantie naar de winkel suc6 met dit vage probleem
Link naar reactie
Ik net voor de zekerheid: -bios reset -bus verhogen naar 101 MHz -110 (vage melding: alle data van je SATA schijven wordt destroied (spelfout?)) -120 -200 Opeens herkent ie CPU als 3200 XP CPU draait nu dus op 2.2 GHz Ben benieuw of het zo gaat blijven Data is trouwens niet destroyed. Vaag dat het opeens toch ging.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...