Ga naar inhoud

Barebones(minipc)


Aanbevolen berichten

beste mensen, is er mischien iemand die ervaringen heeft met minipc(barebones) of iemand die me er wat over kan vertellen? ik heb namelijk niet zoveel ruimte op me bureau, nou zag ik een leuk klein systeempje(MSI MEGA PC 651 MS-6251) voor maar 180eurotjes is dat niet erg goed koop voor zo'n design computer? alvast bedankt, Jacks
Link naar reactie
[quote:735b55d006="Obi-wan-kenobi"]Ga niet voor zoiets als je ook een beetje fatsoenlijk wilt gamen, want dan heb je een barebone nodig waar je ook een grafische kaart in kunt steken, met AGP slot dus ...[/quote:735b55d006] er zijn hele leuk Shuttle's met NF2 mainboard + agp slot en dual chnl ddr etc :P
Link naar reactie
Ik heb zelf een soltek barebone qBik 3702 (www.soltek.com.tw) met een Radeon 9700 en je kan er perfect mee gamen. Er is ook een nieuwe soltek barebone uit met de volgende features: -dual ddr 400 -1 agp -Nforce2 / Nforce 3 (weet niet meer precies) -1 pci -2x 5,25 sleeves -2x 3,5 sleeve (diskette station) -Gratis opbergtas ! (zeer handig voor lan parties) [quote:5b888125a1="Jacks"]beste mensen, is er mischien iemand die ervaringen heeft met minipc(barebones) of iemand die me er wat over kan vertellen? ik heb namelijk niet zoveel ruimte op me bureau, nou zag ik een leuk klein systeempje(MSI MEGA PC 651 MS-6251) voor maar 180eurotjes is dat niet erg goed koop voor zo'n design computer? alvast bedankt, Jacks[/quote:5b888125a1]
Link naar reactie
[quote:439b3f8861="Vandread"][quote:439b3f8861="Obi-wan-kenobi"]Ga niet voor zoiets als je ook een beetje fatsoenlijk wilt gamen, want dan heb je een barebone nodig waar je ook een grafische kaart in kunt steken, met AGP slot dus ...[/quote:439b3f8861] er zijn hele leuk Shuttle's met NF2 mainboard + agp slot en dual chnl ddr etc :P[/quote:439b3f8861] Klopt, maar die heb je niet voor 180 eurootjes ... goedkoopsten zijn de AOpen XC Cube EZ18 voor 269 eurootjes en de Shuttle XPC SN41G2 voor 249 eurootjes, of heb je nog goedkopere? :wink:
Link naar reactie
Dat valt allemaal reuze mee! De software en de bios geeft een temp aan van 50 tot 55 graden (stressed). Ik heb nooit een reboot gehad vanwege de temperatuur. De Soltek Qbic heeft een Ice cooling systeem. Er is aan de systeemkast een extra grote fan gemonteerd. Deze voert de warme lucht af van de cpu. Werkt prima . Zie www.soltek.com.tw en bekijk de gebruiksaanwijzing en de flash filmpjes. [quote:67d0c72ab7="bbx"]Zeg Man05, hoe warm wordt dat systeempje van jou als je lekker aan het gamen bent? Lijkt me namelijk best wel warm worden.[/quote:67d0c72ab7]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...