Ga naar inhoud

Geheugen Upgrade


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:59f571960b="micky.g"]het kingston geheugen van hem als zooi af te doen is niet echt objectief en professioneel........... niet iedereen heeft geil of corsair met top timings nodig. Het ligt er maar aan wat ie met zijn pc doet..... (niet iedereen is een pubertje dat alleen maar gamed. :lol: )[/quote:59f571960b] nee maar hij wil corsair kopen... dan hoeft hij dat toch ook niet te doen als hij toch maar de traagste timings kan draaien :-?
Link naar reactie
[quote:e08d429f58="Vandread"][quote:e08d429f58="micky.g"]het kingston geheugen van hem als zooi af te doen is niet echt objectief en professioneel........... niet iedereen heeft geil of corsair met top timings nodig. Het ligt er maar aan wat ie met zijn pc doet..... (niet iedereen is een pubertje dat alleen maar gamed. :lol: )[/quote:e08d429f58] nee maar hij wil corsair kopen... dan hoeft hij dat toch ook niet te doen als hij toch maar de traagste timings kan draaien :-?[/quote:e08d429f58]Traagste timings? Bedoel je ivm met mijn processor FSB enzo?
Link naar reactie
[quote:319d1c4ae3="blink"]hallo ik heb ffie pic gemaakt van me pc zodat iedereen ken zien wat erin zit en zeggen wat er nog aan ken bebeuren maar hoe voeg je een foto toe[/quote:319d1c4ae3] (Uit de handleiding) Kan ik afbeeldingen plaatsen? U kunt afbeeldingen opnemen in uw bericht, maar u kunt geen afbeeldingen naar dit forum uploaden. U kunt een link plaatsen naar een afbeelding op een openbare webserver, bijvoorbeeld: http://www.website.net/mijnfoto.gif. Om de afbeelding daadwerkelijk in uw bericht te tonen, maakt u gebruik van de BB-tag [img], bijvoorbeeld: [img] http://www.website.net/mijnfoto.gif [/img]. Let wel: dit werkt alleen met links naar openbare servers die zonder wachtwoord of andere beperking toegankelijk zijn.
Link naar reactie
[quote:e1382efd9e="Interficior"][quote:e1382efd9e="Duketheboss"]Kwil binnenkort als ik 14 wordt wat geheugen bij gaan halen. ik heb nu 256MB DDR 400 PC3200 van Kingston Nu wil ik graag nog 768MB DDR 400 van Corsair bij gaan halen. Zal dat goed samenhangen ? ivm met fsb en cas latency ?[/quote:e1382efd9e] 1. Veel extra profijt zal je er niet van hebben, die 1024 tov 512 of 768 [/quote:e1382efd9e] dan moet je toch eens battlefield vietnam gaan instelleren, dan piep je wel anders...
Link naar reactie
[quote:c9c370fdbb="pcguy"][quote:c9c370fdbb="Allardje"]Tja, ik vind Far Cry een beetje traag laden en BF:Vietnam stotterd aan het begin een tijdje na het laden op 1024x768 en geen FSAA enzo aan, dus ik denk dat dat wel wat uitmaakt.[/quote:c9c370fdbb] ik bedoelde duke, maar voor jou geld ook ga eerst maar eens naar 768 ipv meten na 1024 kan daarna als je nog niet goed vind kost volges mij toch niks extra 2 kaartjes ipv 1 (of heb je nog ma 1 slot vrij?)[/quote:c9c370fdbb] 768 kan alleen met 3 modules of 2 verschillende, dat kost je dus snelheid als deze niet hetzelfde zijn. btw allard 550 watt :o , lekkere stroomrekening zeker :P volgens mij wordt echt 50% niet gebruikt of zuipt jou pc echt zoveel???
Link naar reactie
sjonge sdk.. kan dat niet allemaal in 1 post?! [quote:a2f99a849c="sdk"]btw allard 550 watt :o , lekkere stroomrekening zeker :P volgens mij wordt echt 50% niet gebruikt of zuipt jou pc echt zoveel???[/quote:a2f99a849c] dat is piekvermogen.... dingen zoals hdd's gebruiken bij het opstarten 40 watt vermogen en tqec 550 watt is realistisch gezien rond de 430 watt [quote:a2f99a849c="sdk"]kingston heeft CL2,5 standaard. Hyperx heeft CL2[/quote:a2f99a849c] als je me wilt tegenspreken kom dan met feiten ;) want je zit hier weer fout :P Kingston 128MB 400MHz PC3200 CL3 (3-3-3) DIMM DDR [url=http://www.interngeheugen.com//link.odb?stat=TPW&url=/prodlijst.odb?sortgroep=KINGPC400&a=31566&mpid=8289]bewijs[/url]
Link naar reactie
[quote:7b42b45ffc="Vandread"]sjonge sdk.. kan dat niet allemaal in 1 post?! [quote:7b42b45ffc="sdk"]btw allard 550 watt :o , lekkere stroomrekening zeker :P volgens mij wordt echt 50% niet gebruikt of zuipt jou pc echt zoveel???[/quote:7b42b45ffc] dat is piekvermogen.... dingen zoals hdd's gebruiken bij het opstarten 40 watt vermogen en tqec 550 watt is realistisch gezien rond de 430 watt [quote:7b42b45ffc="sdk"]kingston heeft CL2,5 standaard. Hyperx heeft CL2[/quote:7b42b45ffc] als je me wilt tegenspreken kom dan met feiten ;) want je zit hier weer fout :P Kingston 128MB 400MHz PC3200 CL3 (3-3-3) DIMM DDR [url=http://www.interngeheugen.com//link.odb?stat=TPW&url=/prodlijst.odb?sortgroep=KINGPC400&a=31566&mpid=8289]bewijs[/url][/quote:7b42b45ffc] www.alternate.nl ... je moet natuurlijk niet beginnen over 128 mb modules... ik zou zeggen kijk daar eens en kom dan maar eens posten wat je daar hebt gelezen bij de kingston modules :wink:
Link naar reactie
[quote:fad295ecc4="sdk"]www.alternate.nl ... je moet natuurlijk niet beginnen over 128 mb modules... ik zou zeggen kijk daar eens en kom dan maar eens posten wat je daar hebt gelezen bij de kingston modules :wink:[/quote:fad295ecc4] ik heb het toch over ZIJN module en niet andere.... en ook niet alle kingston zijn 2,5 want hyperx is 2 :P bijdehand ;)
Link naar reactie
[quote:415b5e075c="Vandread"][quote:415b5e075c="sdk"]www.alternate.nl ... je moet natuurlijk niet beginnen over 128 mb modules... ik zou zeggen kijk daar eens en kom dan maar eens posten wat je daar hebt gelezen bij de kingston modules :wink:[/quote:415b5e075c] ik heb het toch over ZIJN module en niet andere.... en ook niet alle kingston zijn 2,5 want hyperx is 2 :P bijdehand ;)[/quote:415b5e075c] of je gebruikt je hersens (blijkbaar lukt je dat niet goed) 1 je poste eerder nog in een topic van mij waarbij ik aankom met hyperx cl2 dus dan hoef je mijn iet te vertellen dat dat bestaat aangezien IK jou vertel dat het bestaat (je vroeg zelfs waar je het kon kope...). 2 Als je het over kingston geheugen hebt bedoel je gewoon het standaard geheugen van kingston aka valueram. Als je het over hyper x hebt noem je het kingston hyperx. alle kingston is dus cl2,5 en niet 3 zoals jij zei. je baseerde je op ouderwets geheugen van 128mb is is dus totaal niet relevant aangezien de dude van deze topic 256 wilde bijhalen.
Link naar reactie
[quote:1fdc77fcf1="sdk"]of je gebruikt je hersens (blijkbaar lukt je dat niet goed) 1 je poste eerder nog in een topic van mij waarbij ik aankom met hyperx cl2 dus dan hoef je mijn iet te vertellen dat dat bestaat aangezien IK jou vertel dat het bestaat (je vroeg zelfs waar je het kon kope...). [/quote:1fdc77fcf1] lol IK HEB KHX3000/512 en het is oud genoeg om sneller te zijn als KHX3500 ;) je verteld mij nix, ik ben op zoek naar oude batches van khx3000 maar die hebben ze niet bij alternate DAAROM vroeg ik het [quote:1fdc77fcf1="sdk"] 2 Als je het over kingston geheugen hebt bedoel je gewoon het standaard geheugen van kingston aka valueram. Als je het over hyper x hebt noem je het kingston hyperx. alle kingston is dus cl2,5 en niet 3 zoals jij zei. je baseerde je op ouderwets geheugen van 128mb is is dus totaal niet relevant aangezien de dude van deze topic 256 wilde bijhalen.[/quote:1fdc77fcf1] niet ALLE kingston value ram is dus CL2,5 zoals JIJ suggereert IK zei tegen de TS dat ZIJN kingston CL3 is ZIJN CL3 is wel degelijk relevant omdat dat geheugen bepaalt hoe snel de rest draait... hopelijk is het nu wel duidelijk voor je want voor mij was dat het al lang en voor de TS hopelijk ook Mijn hersens werken prima dus ga me niet zitten flamen terwijl ik alleen een geintje maak
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...